nå...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nå...

Post by annetteB »

...nu er jeg nok ved at være udhvilet. For nu begynder jeg at kede mig.
Godt jeg skal på arbejde igen d 2. januar. Indtil da: underhold mig!!
:hhansen:

Fød et barn eller noget...
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: nå...

Post by HHansen »

annetteB wrote:...nu er jeg nok ved at være udhvilet. For nu begynder jeg at kede mig.
Godt jeg skal på arbejde igen d 2. januar. Indtil da: underhold mig!!
:hhansen:

Fød et barn eller noget...


Fandeme nej om jeg gider føde et barn!!! :plop: :peg:

Altså det er ikke så meget det med fødslen... det kunne jeg nok komme over. Men man hænger jo på ungen i mindst 18 år bagefter. Nej :peg:
Ikke flere børn til mig.

Og underholdning?? Næææ.. jeg er TRÆT med træt på. Det er sindsygt hårdt at starte på nyt job. Jeg HAR vænnet mig til at stå tidligt op igen. Men jeg er DØD når jeg kommer hjem :doed:
Mit hus ligner lort - Suka (den nye vaps) fælder NOGET mere end Freya gjorde... Og der er ikke nogen der gør rent her :plop: -poogift

Og på lørdag får jeg gæster til julefrokost... og her er ikke engang et lille bitte stykke julepynt endnu....

SUUUUUUK.....
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: nå...

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg vil også underholdes!

Og er der nogen der kan fortælle mig, hvordan det egentlig skal lykkes mig at holde det der juleaften med mad og alt muligt, når jeg lissom skal bruge begge hænder til at holde fast på krykkerne, hva?
/SL
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: nå...

Post by stardancer »

Altså jeg kan godt føde en unge for en eller anden hvis bare vedkommende så tager min mund med til tandlægen imens og få fixet alt det lort der skal ordnes :minna: :skoer:
/Sofie
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: nå...

Post by SuttiMusen »

stardancer wrote:Altså jeg kan godt føde en unge for en eller anden hvis bare vedkommende så tager min mund med til tandlægen imens og få fixet alt det lort der skal ordnes :minna: :skoer:


Hvis du betaler for at jeg kan have en ordentlig koger på mens det bliver ordnet, så kan jeg sgu godt nappe et par timer i tandlægestolen :hhansen:
Er helt vild med Netto!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: nå...

Post by stardancer »

SuttiMusen wrote:
stardancer wrote:Altså jeg kan godt føde en unge for en eller anden hvis bare vedkommende så tager min mund med til tandlægen imens og få fixet alt det lort der skal ordnes :minna: :skoer:


Hvis du betaler for at jeg kan have en ordentlig koger på mens det bliver ordnet, så kan jeg sgu godt nappe et par timer i tandlægestolen :hhansen:


Nu var ideen jo at jeg ikke skulle betale og heller ikke i fuld narkose hos tandlægen :roed:
/Sofie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: nå...

Post by Stimata Doamna »

Jeg har stadig ondt i min tå. Senest har jeg samlet en infektion i underhuden op, sådan lidt til højre for næsen, så mit ansigt er rigtig yndigt. Antibiotika lige til juleaften. Lægen mener, at det er betændelse i en tand, der er blevet skubbet ud gennem huden i forbindelse med lidt snue og et par flyveture. Manden siger, at det bare er bakterier, der er smuttet ind i tomrummet der, hvor min hjerne skulle have været, hvis jeg havde haft en.

Jeg udlåner gerne en vittig mand til at underholde, hvis det?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: nå...

Post by annetteB »

Jeg udlåner gerne en vittig mand til at underholde, hvis det?


Næ, tak - jeg har. Og har lige drukket kaffe med ham. Og spist leas chokoladekage med marshmallowfluff.
:atengstedt:

For at bekæmpe kedsomheden har jeg så malet hele Det Skumle Badeværelse lysegrønt. Og hængt Christels årstidspiger op på væggen.
Nu mangler jeg jo dét der spejl. Og nogle håndklæder der IKKE er gamle og forvaskede. Og et bruseforhæng der IKKE er beskidthvidt med lilla cirkler på.
Det kommer imorgen. En julegave fra mig selv til mig selv. Mon de vil pakke det ind hos Jysk Sengemøjslager, så jeg kan blive overrasket?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: nå...

Post by Godzilla »

Jeg har afprøvet en ny madras som længe burde være indkøbt. Og har sovet ret godt på den. :atengstedt:

Og i dag skal jeg tale med en psykiater, som kommunen har udvalgt til at vurdere, om jeg er skør nok til at få hævet min pension fra Almindelig Forhøjet til Mellemste efter den gamle ordning. Jeg fatter ikke at de gider at ofre så mange ressourcer på det, for taksten er præcis den samme, efter opregulering af AF taksten, så de skal ikke betale mig en kr. mere i pension. Det er altså kun betegnelsen der gør forskellen. Men for mig betyder det til gengæld, at jeg får udbetalt en del kr. fra en pensionsforsikring som jeg har tegnet for 100 år siden da jeg var i arbejde. Kommuner altså!! :traet:

Underholdende ik? :lolskilt:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: nå...

Post by annetteB »

meget underholdende. men på det knapt så fede måde.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply