Juni statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Juni statustråd

Post by Ane »

ja så er vandbadet nok en god ide, selv om jeg lige manglede en arm til at holde skålen så den ikke cirklede rundt i vandet når jeg piskede :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Juni statustråd

Post by JannieT »

Jamen jeg laver det i et vandbad :lol: Min umiddelbare teori er, at smørret har været for varmt, når jeg har hældt det i.

Jeg bruger en kasserolle i en gryde med vand, så har man noget at holde i, mens man pisker :-)
Alt er relativt
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Juni statustråd

Post by Susmh »

Tillykke med studenterne Annette :gave: :gave:
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

sikke et vejr!

Max er sendt i børnehave... selvom jeg overvejede om ikke han skulle have en dag hjemme i det her vejr, men han ville afsted...
Milo go jeg har spist havregrød... og jeg har drukket kaffe... nu lyder han træt... Måske er det tid til en formiddagslur og endnu en kop kaffe til mig!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Juni statustråd

Post by Frieser9460 »

Vågnede op i morges til torden, lynild og REGN i kaskader... møgvejr!!! :brok:

Men bortset fra det er det fredag, og i eftermiddag går jeg på 2 ugers sommerferie!! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juni statustråd

Post by annetteB »

Nu har jeg fri. Lige til mandag morgen - og så har jeg søreme fri igen fra tirsdag aften og en hel uge frem (argh: gider jeg virkelig på Tunøfestival? Det virkede som en god ide at melde sig som festivalmedarbejder - jeg kommer jo så sjældent ud - men som tiden nærmer sig, så kommer jeg mere og mere i tvivl om ikke jeg bare burde blive hjemme: SÅ vild er jeg jo ikke med store flokke af halv- og helfulde mennesker!)

Jeg glæder mig dog til min friweekend: synes det har været trættende at fejre studenter og at skulle tale høfligt med ekssvigermor og ubarberet og småbeskidt eksmand i samme anledning - så jeg trænger til at sove.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

annetteB wrote:Nu har jeg fri. Lige til mandag morgen - og så har jeg søreme fri igen fra tirsdag aften og en hel uge frem (argh: gider jeg virkelig på Tunøfestival? Det virkede som en god ide at melde sig som festivalmedarbejder - jeg kommer jo så sjældent ud - men som tiden nærmer sig, så kommer jeg mere og mere i tvivl om ikke jeg bare burde blive hjemme: SÅ vild er jeg jo ikke med store flokke af halv- og helfulde mennesker!)

Jeg glæder mig dog til min friweekend: synes det har været trættende at fejre studenter og at skulle tale høfligt med ekssvigermor og ubarberet og småbeskidt eksmand i samme anledning - så jeg trænger til at sove.

Afsted med dig! Du kan sove når du bliver gammel :lolskilt:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

Har nået ualmindelig meget i formiddags... urtehave, stald, hønsehus, rutschebane og meget mere... og så har eftermiddagen bare været ramt af dødhed og BLAH... men nu er der en pizza i ovnen!
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni statustråd

Post by misssophie »

har været ond mod ukrudt på vores brostensbelagte gårdsplads, kørt med tunge trillebøre, gravet huller, sovet til middag og været ude at spise med svigermekanikken.

er helt busted nu, og vil i bad.

i morgen skal der købes tøj et lokalt sted hvor de har udsalg
Misssophie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

Belle de Jour i fjernsynet! dejligt!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply