Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Danmakine
Posts: 9
Joined: Wed 25. Apr 2012 09:01

Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Danmakine »

Ja, for verdens mest nuttede pony, han står jo på min mark. Han er meget eventyrlysten og oplever tit mærkelige ting som han gerne vil dele med jer.


Image
I går gik han f. eks. op på "Søren Hats Bjerg" i Nyminde Plantage, og det med snore bundet i sig - mærkeligt. Mærkeligt også, at hans ejer gik bag hem hele tiden? Hrmpf. Nå, men der er da dejligt forude så vi går bare :heidio:

Noget andet Siggi oplevede for nyligt, var da en eller anden uopdragen møgunge ikke kunne klare at GÅ mere, så Siggi måtte holde for :skoer:
Image


Eller da vi var ved sådan en enorm vandpyt der hele tiden forsøgte at fange Siggi, og løb efter ham
Image

Image

Nej, så er en lur bedre :elsk:
Image

Sidst, men ikke mindst, så fyldte han faktisk 3 her forleden!
Image
Der var kage :elsk:

Så Siggi tog fat i tupperwaren og rystede det hele indtil der kun var splat tilbage :lol:
Image

Image
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by misssophie »

skønne billeder! hvor ser han rar ud!
Misssophie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Lone Beck »

Nårh, en sød bette ponyhest :elsk:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Frieser9460 »

Sikke nogle dejlige billeder af en skøøøøn ponymule, som ser ud til at råhygge sig sammen med sin familie. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Danmakine
Posts: 9
Joined: Wed 25. Apr 2012 09:01

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Danmakine »

Siggi synes i skal passe på med at rose alle de her billeder - for så udsætter hans ejer ham bare for endnu flere mærkelige ting -poogift

Hun har allerede snakket om Historisk Dyrskue, noget med ledige marker på en havn fyldt af vikinger (Vikingemuseum), kostskole med eneundervisning for dygtige gåheste som mig (Køretræner), og noget hun kalder "Dressur for hånd". :traet:

Med det tempo er jeg jo slidt op inden jeg fylder 30!

Men, hun har nu lovet mig en gave snart! :heidio: Hun kalder det en "Vogn", jeg håber den kan spises :aribeth:

Image
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Frieser9460 »

Undskyld, Siggi... men så må du jo bare lade være med at sladre til din ejer, når jeg nu skriver, at jeg synes, du ligner en rigtig dejlig dreng. :linski:

Det dersens Historisk Dyrskue... hvor finder det sted? Og hvornår? Er det sådan noget, man kan komme og se, eller....?
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Danmakine
Posts: 9
Joined: Wed 25. Apr 2012 09:01

Re: Verdens mest nuttede pony og alle hans oplevelser

Post by Danmakine »

Der er Historisk Dyreskue på Gåsemanden Gård d. 16-18 (Mener jeg) Juni, det er lige ved Bork Havn (Ringkøbing-Skjern Museum).


Image

Jeg er jo stadig bare en lille baby-hest på tur i klitterne... åååhhh babyhest, det er mig, og jeg skal stå på en knold mens min ejer står i et hul, og jeg mås slet ikke komme ned :graed:
Post Reply