Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli status

Post by annetteB »

jeg skal på arbejde. Igen.
Kan godt mærke, at jeg begynder at køre træt og trænge til fri.
:traet:

Heldigvis har jeg fri på onsdag - og kun halv arbejdsdag torsdag og fredag....og fri igen i weekenden. Og får endda gode venner på besøg!
:elsk:

Hav en dejlig dag, derude.
:kindkys:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Juli status

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Er der nogen der gider tage mig sammen?!
/SL
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juli status

Post by Stimata Doamna »

Det har jeg lige gjort, SL - håber, at det hjalp??

Jeg kigger military-dressur. Der er lidt mere skub på military-kramperne end på de sædvanlige dressurkramper. Optømning er lidt forskelligt: trensebid, kandar og fortøj, trensebid og fortøj ...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Juli status

Post by Annemaja »

Jeg stod op kl 8 - men vendte retur til sengen :) Ferie er godt :) Overvejer pt om jeg skal blive her eller noget ? :ehh: Synes seng er ret dejligt ;)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

jeg har flettet 500 løg sammen!

nu skal der syltes rødbeder!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Juli status

Post by Tigerbaby »

Lige blevet færdig med at gøre rent i hele hytten og vaske tøj. Nu er her pænt igen.

Resten af dagen skal gå med at klippe hår (selv-klip er vel-klip, åbenbart - burde så meget gå til en rigtig frisør istedet), i bad, kigge ny cykel (er meget forelsket i den der Viva Juliett, så selvom den er dyr, ender det nok med sådan en) og slappe af på altanen med en bog.

Jeg skal i byen i aften, gider egentlig ikke super meget, men det plejer jo at være sjovt, så jeg skal nok bare lige ud af døren, så kommer lysten forhåbentlig. Tror dog snart, jeg trænger til et par ugers pause fra det københavnske byliv.

I morgen kommer nok til at stå på (de efterhånden kroniske søndags-) tømmermænd, og så er den dag vel gået, og job venter mandag morgen. :traet:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juli status

Post by HeidiO »

Har fået overstået svigerfars bisættelse, inkl. afspisning af ca. 80 pensionister, som sædvanligvis klager over manglende appetit.

Det var dog ikke noget vi bemærkede, har en klar fornemmelse af at gratis mad øger appetitten betragteligt, de fik ganske hurtigt ryddet bordet for 240 stykker pænt belagt smørebrød....

Og endelig fik vi vasket alting af, og ryddet forsamlingshuset igen - det er ulidelig varmt, og nu gider jeg absolut ingenting :traet:
Heidi
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Juli status

Post by Annemaja »

Nu har jeg været inde og købe ridebukser og leggins....


He he Ped - så mangler du at shoppe hesten der passer til :hhansen:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Juli status

Post by Annemaja »

Her er fred, ro, sjov og :elsk: Og vi har sovet længe, badet, spist for meget og sådan noget hyggeligt noget :kindkys:

Godt vi fik sparket lortesvigeren ad Rørvig til :jeanie: :jeanie: :jeanie:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Juli status

Post by MinnaN »

Jeg har været ude hos lillehesten i dag og redet lidt på ham. Efter 14 dages pause (eller mere) synes jeg lige vi skulle i ridehuset og luske rundt der. Hesten går fint og kan bøjes så fint og let for schenkler og sæde.

Badeladetid bagefter sammen med fodring i en spand. Hesten nød det halvlunkne vand, så længe det ikke kildede og han fik også lige en tår vand direkte fra slangen...

Det er bare ren terapi at være ude hos den lille hest. :elsk: :elsk: :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply