Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Lena »

Fellpony lavede to billedserier af Iceman og Max i går....... og jeg synes at det er voldsomt så stor en udvikling der sker fra 3-7 år...... Det 3. år hvor de ser så færdige og fine ud.... Fine er de, men færdige er de bestemt ikke!

Jeg skal se om jeg kan overtale hende til at lægge billederne ind........ :-)
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by aribeth »

Det har forhåbentlig ikke noget at gøre med hende der tossedamen, vel Pia?

Men ok... det er herredårlig reklame for sådan en IC-uvidende person som mig, at de har kasseret Jonathan...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Frieser9460 »

Lena wrote:Fellpony lavede to billedserier af Iceman og Max i går....... og jeg synes at det er voldsomt så stor en udvikling der sker fra 3-7 år...... Det 3. år hvor de ser så færdige og fine ud.... Fine er de, men færdige er de bestemt ikke!

Jeg skal se om jeg kan overtale hende til at lægge billederne ind........ :-)


Jeg håber, det lykkes... at overtale hende, altså. For de billeder vil jeg vildt gerne se.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Glory »

Jamen jeg er helt med på, at når han er 7 år, så ser han sandsynligvis anderledes ud end han gør nu.

Men det er vel også derfor at 3-års hingste kun får 1½ års bedækningstilladelse, og at de skal kåres igen som 5 års for at få permanent tilladelse.
Det er vel fordi man et eller andet sted tager i betragtning, at der vil komme en udvikling fra de er 3 til de er 5.

Men det vil jo også sige at han må/bør være blevet bedømt som en 3-års - og er blevet fundt for dårlig ud fra det.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by annetteB »

Jeg synes at de fleste tinkere er nogle grimme sataner. Romertud, karpelænd og hængevom alle til hobe. Og overbyggede tillige. Men ikke dine. Så det ER nok dine, der er noget galt med: de er jo smukke!
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Ane »

Men det vil jo også sige at han må/bør være blevet bedømt som en 3-års - og er blevet fundt for dårlig ud fra det


Præcis den konklusion jeg også ville drage.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Tukær »

Jeg tilslutter mig gerne koret, der normalt ikke kan li tinker, men elsker dine smukke heste, og det ikke kun fordi det er dine, men fordi Johatan og Vanilla er smukke !

Og helt ærlig, hvis det er de andre grove arbejds heste typer dommerne vil se, så er det da næsten et komplimang at han blev dumpet :linski:

Som Katrine, var min tanke også om Pulver heksen, havde slikket på andet end røvhullet hos dommerne...
For man ser jo desværre tit til både kåringer og stævner, at det er en klar fordel at kende nogle der kender nogle med brune tunger... :opkast:

Så både kram, trøst og skulder klap her fra, dine heste er utrolig smukke og velsorineret, jeg kender ingen der ligger så stort et arbejde i det som du !
Og hver gang jeg vil vise nogle en smuk "eventur" hest, er det da også billederne, jeg tog af Vanilla til kåring sidste år, der bliver hevet frem, og hver gang er folk vilde med hende :elsk:
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Kokjo »

Vi må vente og se om der kommer bedre billeder af de andre hingste. Ud fra det du har lagt ind her, er jeg ligesom de andre, uforstående overfor resultatet. Det kunne have været pænt interessant at have været der...
Den på det sidste billede gik forhåbentlig på fløjen !

Du skal gemme ham, og glemme den dag, for nu.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Kokjo »

Er hans forpiber lige/lodrette ned til koden, eller har han tendens til sabelben.

Med meget shire i anerne, kan man ikke lade være med at overføre sin viden derfra, til de små.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Om at blive overrasket - på den nederen måde...

Post by Kokjo »

Jeg har hørt en lille fugl synge om at han var 3 point fra godkendelse, så du må bare op på hesten igen :)
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
Post Reply