Der var en mus inde i min opvasker den anden dag. Agnes satte sig op på lågen og kiggede interesseret ind på den. Musen så bekymret ud. Agnes lagde sig ned og betragtede musen. Musen åndede lettet op. De kiggede på hinanden en tid og så traskede musen stille og roligt forbi Agnes, ud på lågen, hoppede ned og trissede stille og roligt videre ud i entreen. Agnes blev liggende og kiggede efter den.
Hvor er det heldigt at hun er så smuk...
Fra katte til sko!
Re: Fra katte til sko!
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Jeg havde en rotte på besøg en dag. Den trissede hen over stuegulvet ud i køkkenet for at hende kattemad. Donna så totalt uinteresseret på den og sov så videre. Jeg har en gusen mistanke om at de havde en aftale om at lade hinanden være i fred.
Godzilla....the Donkeymom
Don't underestimate the power of denial.
Don't underestimate the power of denial.
-
jeg fangede engang en rotte i et bur på vores ene badeværelse... den sad med sine knappenålsøjne og kiggede sødt og skræmt på mig, og jeg nænnede selvfølgelig ikke at aflive kræet
den kom med i bilen,- sad og kiggede på mig undervejs, og blev sat pænt af i et moseområde langt væk fra huse
-synes sgu de er meget søde, selvom jeg foretrækker ikke at dele bolig med dem...
den kom med i bilen,- sad og kiggede på mig undervejs, og blev sat pænt af i et moseområde langt væk fra huse
-synes sgu de er meget søde, selvom jeg foretrækker ikke at dele bolig med dem...
Misssophie
Der er ikke meget jæger i de der ragdolls, Gunilla. :)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!