Til grin

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Til grin

Post by Dorte Hansen »

Jeg har lige været ude og skide.... For 5 gang i dag allerede...

Tyndskid er fandme noget lort!
Nu med køter-bande!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Skulle du ikke bare blive siddende derude Dorthe ? ellers Roepiller!

Hun forsvinder aldrig, helt.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Til grin

Post by Dorte Hansen »

Ork, det er ikke manglende fiber... :heidio:

Det er bare kontant afregning... :mettebo:

Jeg åd 4 store lækre appelsiner i går, for de smagte bare vildt godt. :aribeth:

Men jeg er allergisk overfor citrusfrugter, så jeg var skam forberedt på en gang rallyrøv i dag... -poogift
Nu med køter-bande!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Til grin

Post by Buusser »

Jo, jeg føler mig faktisk til grin. Jeg synes ikke, at jeg har opført mig særligt slemt eller forkert og jeg har det noget anstrengt med manglende ærlighed omkring Hestefolkets fremtid. Ville man bare have de gamle brugere plus nogle få udvalgte, så kunne man jo bare have skrevet det. På den anden side, er jeg også lidt forundret og smigret over, at jeg åbenbart er bad ass :hhansen:

Jeg ville nok stadig føle mig til grin, men i det mindste ville det vise lidt format, at man tør at sige tingene som de er. Så jo, jeg er hjemløs i de her dage og padler lidt rundt uden havn hvis jeg nu skal være ærlig... men jeg er nok ingen strigle...jeg tror mit sprog er for pænt... :ehh:

Ved nogen om Nielsen får det forum op at køre og hvad det kommer til at hedde?
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

At blive valgt til at være en bruger på HF fordi man er en der ikke får båden til at vippe, er for mig ikke noget at tragte efter.

Og vi er jo ikke slettet fordi vi er bad ass, men fordi vi er for aktive og det skaber uro hos en del af de gamle bruger, de kunne ikke rumme os.. Det mener jeg ud fra skriv der har været siden vi kom til, og gav det forum noget energi.

Jeg holder så ikke fast i den slags, tænkte kort at det var sgu en underlig opførsel.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Til grin

Post by Buusser »

Jeg tror ikke på forklaringen om, at vi er for aktive. Nogle af dem, der er blevet er mindst lige så aktive. Nej, jeg tror også, at de handler om den vippende båd...

Er der nogen der ved, om ens indlæg automatisk er væk når man selv er slettet?
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Har fået info om at alt er væk :-) som om vi aldrig var.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Til grin

Post by Buusser »

Udraderet... :jeanie: det er jo altid noget... hvis det er sandt..
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Til grin

Post by HHansen »

Ej, seriøst??? Har de udvalgt nogle brugere der skulle slettes og bortvises? Fordi der blev skrevet for meget? :viben:

Det er sgu den mærkeligste begrundelse jeg nogensinde har hørt!

På Strigler kan I være sikre på at der ikke slettes noget - ikke engang når folk beder om det. :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Re: Til grin

Post by Illum »

Altså da vi ikke har fået en forklaring men bare blev slettet torsdag aften uden varsel, kan vi kun stykke ting samme ud fra forskellige skriv osv. og det behøver ikke være sandheden :-)

Men det blev igen og igen skrevet at fordi der var kommet så mange nye til fra vel juni 15 så følte de gl. bruger sig overrendt, det var ikke mere hyggeligt og som det plejede.

De havde nu selv sagt at lidt mere liv ville være dejligt, det fik de og gik i baglås, kun min tolkning ud fra hvad de skrev.

Og de nye 5 , efter genopstart af forum HF d 15 maj 2015, der er tilbage efter sletning af vel 22+ bruger, er ikke nogen der får noget til at skvulpe, vippe eller rokke, det er ret konforme skribenter.

Igen kun min tolkning :-) Men faktum er at nu er det en lukket klub (så lukket det nu er muligt på www ) og ikke et forum.
Post Reply