Hvad er I egentlig for nogle?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Hvad er I egentlig for nogle?

Post by Lone »

jeg ved godt vi har en præsentationsforum - men det fortæller jo ikke noget - ikke det min nysgerrigehd vil vide.
Jeg er arbejdsskadet - jeg er vant til at grave i folk - så jeg kan finde ressourcer i selv den mest depressive, pukkelryggede, frastødende sociopat med dårlig ånde og fordøjelsesvanskeiligheder, der har været alkoholiseret i 20 år og iøvrigt er prof. bistandsklient -

Så nu vil jeg vide noget om jer osse!

Hvem er I? Hvad laver I for at tjene til føden? Hvordan er I kommet dertil? Bor I alene? Har i afkom?

Jeg arbejder som Uddannelse- og Erhversvvejleder (revavejleder) i Storstrøms Amt, med voksne ledige - hypppigt folk med "andre problemer end ledighed" - hvilket spænder over alt fra at være kvinde i en bestemt alder til schizofreni og misbrug.....

Det har jeg gjort i næsten 1 år, før var jeg selvstændig konsulent med eget firma og før det var jeg kontorleder på et kulturhistorisk museum - imens jeg iøvrigt læste historie på KUA.

Jeg har dette her arbejde, fordi jeg er god til det og man må jo følge sin skæbne - eller noget.

Jeg har 5 børn, heraf 2 hjemmeboende - 1 læreruddannet og 2 unistiderende - alle døtre.

Og så er jeg gift med en mand -

Jeg er 165 og småfed, selvom jeg altid før ha været slank - så det arbejder jeg på...og det hjælper!
Så har jeg langt hår og briller og spids næse......
Har stor tålmodighed og et ret antændeligt temperament - hvilket jeg skjuler under en rolig overflade. Og så er jeg dominerenende - hvilket jeg osse skjuler - med ringe held.
Folk der ikke kender mig syns jeg er sød - folk der kender mig er bange for mig.....

Nu har jeg afsløret mig selv - nu er det jeres tur!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »