Hesteballet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Post by Birgittekw »

Frist mig ikke, Lone.........det kunne være jeg tog dig på ordet.......

Og ja jeg vil da gerne følges........

Jeg sidder her og er betaget på forhånd........med det oplæg og Bent......det kan kun blive betagende........

Birgitte, som det totalt rabler for :skoer:
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Kommer det også på Sjælland et sted?
For så vil jeg godt med.

Jeg vil gerne se Bent i aktion - og er meget nysgerrig omkring hans fortoækning af brudenes uklare erindringer på sine 5 heste :mrgreen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

julie, du kan få en plads i bilen til Jylland.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

[quote:7ebc8104b4]Frist mig ikke, Lone.........det kunne være jeg tog dig på ordet.......
[/quote:7ebc8104b4]

Jamen, det skal du da!!!


Ja, JUlie - så er vi da tre fra Sjælland - og måske vil flere med.....
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Jeg er ret træls at køre i bil med.
Lidt som en 7-årig, der siger "er vi der nu?" - "er vi der så nu?"

Men på den anden side er I børnevante :mrgreen:

Jeg skal have kåret hoppen d. 7. oktober, og så skal det være derefter - og det er jo så ikke specielt fedt.

Mon ikke hr. Scnurrbart gentager succesen på Sjælland et sted?
Ellers må jeg snuppe en af hans træninger - vist udvalgte onsdage?

Sidste alternativ - vi snupper en forestilling med Ellen Sand - det er vist meget samme historie - blot blottet for elitære tendenser.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

[quote:d682f20513]Men på den anden side er I børnevante :mrgreen: [/quote:d682f20513]

Hvorfor tror du det? Godt nok har Lone et par børn eller 5 men jeg kan da dårlig kaldes børnevant. Med mindre du ligefrem regner mig med til børnene? (Altså ikke Lones, men sådan børn generelt.)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

[quote:256cf77e29="KatieKat"][quote:256cf77e29]Men på den anden side er I børnevante :mrgreen: [/quote:256cf77e29]

Hvorfor tror du det? Godt nok har Lone et par børn eller 5 men jeg kan da dårlig kaldes børnevant. Med mindre du ligefrem regner mig med til børnene? (Altså ikke Lones, men sådan børn generelt.)[/quote:256cf77e29]

...ja, det har du ret i - jeg formodede faktisk bare at du havde en bunke børn - som alle de andre strigler :roed:

Sorry.
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

....til min undskyldning skal det siges, at jeg ikke tænker så klart i disse dage.
Lone

Post by Lone »

Så børnevant blir jeg aldrig, at jeg kan holde voksne "børn" ud - ......... :skoer: :skoer: :skoer:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Og jeg ønsker mig ikke engang nogen. Jeg kan faktisk ikke engang særlig godt lide børn. Det har jeg aldrig kunne. Det var lidt problematisk da jeg gik i børnehave.
Faktisk foretrækker jeg voksne børn. Der har jeg ikke så dårlig samvittighed når jeg holder bilen ind i nødsporet på mortorvejen og smider dem af.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply