Gæster kan skrive!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Gæster kan skrive!!

Post by Lone »

Vi har besluttet at gæster, dvs uregisterede brugere kan skrive for en periode i visse fora.

Det drejer sig om Hyggesnak og Hestefagligt - som gæst kan man skrive indlæg, men ikke rette og ikke ændre.

Vi håber naturligvis, at de mange der besøger os hver dag, så vil synes at det blir lettere - måske mere uforpligtende, at skrive nogle indlæg.
Og vi håber at alle har den disciplin der skal til, når man kan skrive anonymt.

Hvor lang tid dette vil være sådan, har vi ikke besluttet - lad os se hvad der kommer ud af det.

Og så vil jeg gerne have, at en gæst lige prøver om de to fora nu er åbnet korrekt - så gæst: skriv lige et indlæg!!!

[b:ae6df1ac37]Hilsen Lone & Lone
og den alletedsnærværende og uundværlige teknikslave[/b:ae6df1ac37]
Guest

Post by Guest »

Nu risikeres det jo så helt at jeg permanent glemmer at logge ind..

Godt initiativ, glæder mig til at se om det virker.
Lone

Post by Lone »

Nej, den går ikke!!

Det er kun ægte gæster, der må snyde for at logge ind!!! :lol:
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Post by Susmh »

Jeg er ikke helt vild med ideen.
Problemet er at mange er gået over til at spamme fora som dette.
Hvis du ser på hyggesnakken er der allerede nu er kommet et eksempel på dette.

Jeg kan godt se ideen, men den holder nok desværre ikke overfor spam i praksis.
Susanne

Always look at the bright side of life.
Guest

Post by Guest »

[quote:99421e7fb5="Susmh"]Jeg er ikke helt vild med ideen.
Problemet er at mange er gået over til at spamme fora som dette.
Hvis du ser på hyggesnakken er der allerede nu er kommet et eksempel på dette.

Jeg kan godt se ideen, men den holder nok desværre ikke overfor spam i praksis.[/quote:99421e7fb5]

Jamen så vil jeg da lige prøve...............

Sjovt initiativ............. Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå. Hvad har fået Jer til at tage lige dét skridt? Udover det uforpligtende.

Spam? Nu har jeg ikke været alle Jeres indlæg igennem, men er ikke stødt på noget. I har vel en sletteknap? Agter I ikke at bruge den?
Vi har ind i mellem "brugere" som udelukkende planter spam, men de ryger også ud igen. De er som regel fra medicinal og pengeverdenen/USA.

Hilsen

FruGusse fra Hestefolket.dk
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hej FruGusse :-D

Der var i går et spamindlæg om pc vs. mac (på engelsk) som jeg slettede. Siden har der vist ikke været noget spam, og hvis der ikke kommer mere end ét spamindlæg om dagen, kan det da dårligt kaldes et problem :ok:

Vi forsøger med det her, fordi vi kan se at vi har omkring 200 gæster på forummet hver eneste dag :-o

Det synes vi er lidt vildt, og vi er jo nysgerrige som bare pokker, så vi håber, at vi på denne måde kan få folk til at skrive lidt - uden at de behøver gå så vidt som til oprette en bruger :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Guest

Post by Guest »

Takker Madam Beck............ :bahh:

Nysgerrighed er en god ting.

200 gæster om dagen - det var da en "slat" (jysk underdrivelse :bahh: )

Nå, men jeg er én af dem, så der er 199 tilbage. Dvs nogle dage er jeg inde og kikke et par gange, hvis der f.eks. er en vanvittig tråd, hvilket jo forkommer :mrgreen: , andre dage er jeg ikke herinde...........


Hilsen

FruGusse fra Hestefolket.dk
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:c756e757e7]Vi forsøger med det her, fordi vi kan se at vi har omkring 200 gæster på forummet hver eneste dag [/quote:c756e757e7]

Mon ikke en ret stor del af de 200, kunne være nogle af os "gamle" strigler, der glemmer at logge ind !!???..det sker sgu tit for mig...op til flere gange på en dag !!!.... :anonym:
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Post by Jillow »

Syntes det er en god idé at gæster kan skrive herinde, har strigler gjort før med stor succes husker jeg...

Og jeg tror strigler er strigler nok til at kunne give :smaek: :smaek: hvis det måtte blive nødvendig, hvis der skulle komme "gæster" kun for at lave ravage :mrgreen: :mrgreen:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

[quote:2af4c72607]Mon ikke en ret stor del af de 200, kunne være nogle af os "gamle" strigler, der glemmer at logge ind !!???..det sker sgu tit for mig...op til flere gange på en dag !!!.... [/quote:2af4c72607]

Vi TROR faktisk nok at den tæller ip-adresser - men vi er ikke sikre.
Under alle omstændigheder er besøgtallet mere end fordoblet på et par måneder, så der MÅ komme temmeligt mange gæster :ehh:

[quote:2af4c72607]Syntes det er en god idé at gæster kan skrive herinde, har strigler gjort før med stor succes husker jeg... [/quote:2af4c72607]

Jep. vi gjorde det med foredragene, og det gav faktisk lidt større spørgelyst :tommelop:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply