kan nogen hjælpe den nye?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
heste-heksen
Posts: 11
Joined: Tue 3. Oct 2006 15:08

kan nogen hjælpe den nye?

Post by heste-heksen »

hejsa her i forumet.
jeg har lige fundet denne side ved et tilfælde. den ser jo slet ikke dårlig ud :lol:
men kan nogen ikke fortælle lidt om hvad i laver her? er der godt gang i debatten? taler i om hvad som helst? hvad er gennemsnits alderen her?

jeg er død nysgerrig for at høre lidt mere :-D tilføj gerne andre bonus informationer som jeg ikke selv lige har tænkt over at spørge om lige nu.

K-H janne
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

kan nogen hjælpe den nye?

Post by HHansen »

Hej og velkommen til :-D

Vi pludrer om alt her - deler godt og skidt med hinanden.

Lige meget hvad man har på hjerte bliver det taget godt imod her. Vi har ingen censur - regner med at brugerne selv kan styre det og indtil videre går det fremragende :-D

Der er de faglige fora - som selvfølgelig er til fagsnak om fodring, træning... hvad som helst..

Og hyggesnakken her - som er til alt andet.

Gennemsnitsalder? Aner det ikke... Gad vide om der er en funktion der kan regne det ud for os???

Men her er folk under 18 og folk på over 50. Alle er søde og gode debattører. Det er et skønt sted! :bahh:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

kan nogen hjælpe den nye?

Post by CXEC »

Velkommen til! Ordet er frit under ansvar lige som ytringsfriheden! ;-) Ytringsfrihed er dog på ingen måde det samme som ytringspligt! :-) Men vi har en glimrende tone og stort set alt debatteres!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
heste-heksen
Posts: 11
Joined: Tue 3. Oct 2006 15:08

kan nogen hjælpe den nye?

Post by heste-heksen »

tusind tak :dans:
jeg er glad for at have fundet denne side. jeg håber at kunne bidrage positivt til den. og få stor glæde af den.
energien f
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

kan nogen hjælpe den nye?

Post by CXEC »

U will!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

kan nogen hjælpe den nye?

Post by Lone »

Strigler.dk opstod for et års tid siden på grund af enorm utilfredshed med censur på andre sites.
Vi ville have lov at diskutere alt hvad der faldt os ind - og det gør vi osse -

Vi har ikek været mange i ret lang tid og derfor kan det godt se ud, somom vi alle kender hinanden og er enige om alting.
det er vi ikke - og det gør vi ikke!

Vi brænder for vilde diskussioner og meningsudvekslinger - jo flere jo bedre!

Og man må snakke om alt - uden begrænsninger - og kritisere de såkaldte moderatorer - det synes vi ligefrem om!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

kan nogen hjælpe den nye?

Post by annetteB »

Lone har skrevet det!!
:bed:

Velkommen til, heste-heks - måtte du blive lige så glad for at være her som vi andre!
:klap:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

kan nogen hjælpe den nye?

Post by Lone Beck »

Og jeg kunne tilføje at man selvfølgelig også gerne må kritisere "ejerne" af forummet.

Ejerne i gåseøjne, for jeg føler mig sgu kun som ejer, når vi (LoneSchannon og undertegnede) skal betale regningen fra webhotellet engang om året :-D

Velkommen til :-D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

kan nogen hjælpe den nye?

Post by Lone »

nå ja - det må man osse - det var nu osse os jeg mente - havde glemt hvad vi kaldte os!
"Ejere" - tjoeh - det er jo rigtig nok......
Lone

kan nogen hjælpe den nye?

Post by Lone »

Gud fader noget sludder jeg skrev..... anyway -
Post Reply