Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Blønner
Posts: 200
Joined: Sun 3. Dec 2006 23:22

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by Blønner »

:elsk: Hvor jeg føler med dig ,
håber alt ender til det bedste for dig
kan så godt forstå dig ,

sender dig de bedste tanker :elsk:
Venligst Bl
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by annetteB »

[quote:f50d2c988e]Gemalen sover på sofaen, han vil pludseligt ikke flytte ud alligevel og siger han vil bruge den tid han kan sammen med os fordi han allerede savner os [/quote:f50d2c988e]

Hvilket beviser, at det er en god ting at finde ud af, om man vil skide eller stå af potten inden man skriger på lokumspapir!
:hhansen:

June, jeg tænker på dig og dine - ikke at det er til nogen hjælp, formentlig - men alligevel.

(katrine og jeg svømmer torsdag i denne uge. Afgang fra kirken kl 15.30 - vil du med? Så kan du evt hælde mere vand ud af ørerne imens vi svømmer!
:ide:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by aribeth »

Åh June... jeg tænker sgu også meget på dig for tiden, jeg håber i finder ud af det hele, på den ene eller den anden måde...

Vi skal jo svømme igen en anden dag, så vi skal nok huske dig :-)

[quote:da558f5f4e]Syntes I osse at det er VILDT hårdt at svømme ?? [/quote:da558f5f4e]

Næh egentlig ikke, hvordan svømmer du??! Jeg synes bare det er hårdt når man skal op af bassinet, det er sgu som om nogen har bundet 50 kgs blylodder på mig og det kræver en vis vilje at koncentrere sig om at gå normalt uden at ligne en der er fuldstandig rystende kvæstet...

Katrine
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by gukuvi »

-------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by annetteB »

[quote:62c72a87a1]Syntes I osse at det er VILDT hårdt at svømme ?? [/quote:62c72a87a1]

Nej??
Men vi svømmer altså osse LANGSOMT, tror jeg?
(men det er hårdt at KOMME OP af vandet igen...pfuuui, så kan jeg rigtigt mærke de der 30 kilos overvægt! :avav: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by Godzilla »

Øv hvor er det surt June. Jeg ville sådan ønske for dig at du kunne blive.

Jeg kan dog godt sætte mig ind i den med ting der går i stykker. Min søster og jeg havde nogle ret skægge løsninger til tider i vores hus. Ofte mere praktiske end kønne. Men kors hvor er det somme tider besværligt at være håndværker når man ikke er det. :mur:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by annetteB »

[quote:da1e64a263]Men jeg vil ikke sælge den -
Jeg elsker det her sted .... [/quote:da1e64a263]


Dét forstår jeg.
Jeg har i tidens løb også knyttet mig meget til vores ejendom.
Om ikke direkte til HUSET - så i hvertfald til STEDET, sådan at forstå at jeg aldrig én eneste gang har undladt at glæde mig, når jeg humper op af den hullede indkørsel til MIN lille bid af Paradis in spe - så jeg forstår godt din tanke om at du bare ikke VIL forlade stedet!
:elsk:

Spørgsmålet er, om du overhovedet behøver at gøre det?
Hallerne er jo ikke ligefrem i ELENDIG stand (og et par lastbiler til at tømme dem for gammelt skidt kan jo ikke koste mange basseører)
Og huset er ved at være så fint, at du selv kan holde det, ikke?

Moderisering af overetagen KAN jo gøres uden at skulle vende op og ned på ALT ("Maling og kit, dækker meget skidt" ved du nok? :hhansen:)

Stod jeg i din situation, så ville jeg gøre en HEL del for at få lov at blive siddende på stedet dét er helt sikkert!
*stædig smiley*

Jeg forstår derimod godt, hvis du ikke længere orker ægteskabet med René - Alle hans kvaliteter til trods.
:ked:

Som vi tidligere har talt om, så ER der rigtig mange lighedspunkter mellem Manden Min og Manden Din....Men hvis jeg forestiller mig Manden Min når han før i tiden havde det værst med uerkendte depressioner OG det deraf følgende stress - og så liiiige klapper et uerkendt alkoholproblem oven i hatten??
:-o

Ja, så får jeg altså åndenød og hjertebanken og flugtreflekser med det samme!


Jeg tager hatten af for dig, at du har kæmpet så længe for jeres ægteskab, men er osse bange for at dén kamp på den ene eller den anden måde er dømt til at tabes, når ikke Rene vil kæmpe MED dig!
:ked:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by Micita »

Grrr Cyperspace åd mit indlæg.... :brok:

Nå men der stod stort set det samme som i Atengsteds indlæg (bare væsentlig dårligere skrevet).

Har du virkelig undersøgt mulighederne for at blive. Kan det måske lade sig gøre eller er det helt umuligt. Hvor meget ekstra har du brug for hver måned og kan du eventuelt få det ind ved at leje noget ud? Det er jo dit drømmehus og det vil være alt for trist hvis du senere fortryder :nej:

Det er bare så synd for dig. Medlidenhedskram :kindkys:
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by Me2 »

Hvor er det trist sådan noget..
Ved næsten ikke hvad jeg skal sige...
Men ville da håbe at der fandtes en løsning der passede godt for dig...
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Jeg vil ikke, jeg vil ikke

Post by CXEC »

Jeg var slet ikke klar over at det havde udviklet sig der til June! Det gør mig ondt at høre.

Jeg håber virkelig at der viser sig en løsning. Det lyder i mine ører som om det er en klog idé at leje noget ud, når nu du SÅ gerne vil blive der.

Venlige tanker

C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply