Billeder

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
kjpaddy
Posts: 29
Joined: Wed 4. Jul 2007 20:00

Billeder

Post by kjpaddy »

Hvor er det skønt at der endelig er kommet lidt godt sommervejr, men regnvejret har nu været godt for noget. Billederne er fra et sted hvor der normalt ikke er vand. Paddy er normalt ikke så glad for vandpytter, men han hyggede sig nu meget godt.

[img:70c28e19f0]http://i194.photobucket.com/albums/z1/kjpaddy/170717-badetur2.jpg[/img:70c28e19f0]



[img:70c28e19f0]http://i194.photobucket.com/albums/z1/kjpaddy/170707-1badetur.jpg[/img:70c28e19f0]

[img:70c28e19f0]http://i194.photobucket.com/albums/z1/kjpaddy/170707-badetur4.jpg[/img:70c28e19f0]
Hilsen Kirsten
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Billeder

Post by HeidiO »

Ihh hvor ser det hyggeligt ud - hvorfor er det så lige at jeg mangler modet til at tage bøffen med i vandet, vi bor 300 meter fra stranden, så der er ingen undskyldninger. :gunni:

Når man er teenager har man aldrig nogen bekymringer om at falde af eller andre grimme ting, men jo ældre man bliver jo flere af den slags tanker dukker der op :ehh:
Heidi
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Billeder

Post by MinnaN »

Nøjjj, det ser godt nok vådt ud. Og super dejlig køligt. Og enormt hyggeligt.
Lige til en omgang bukkespring med fuld skrue og heksehyl (mig)... :lol:

Prinsekamelen kan godt li mudderpytter, men gad vide hvordan han tar de store "pytter" med rytter på? :ehh:

Min gamle Prinsekamel hin Første elskede at spæne ud på stranden, direkte ud i vandet, smide mig af og så rulle sig i vandet med efterfølgende skideglatte skind. Hjemturen foregik som regel i et mere adstadigt tempo. Med et bukkespring hist og hint. :lol: Kæft hvor jeg elskede den hest. :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Billeder

Post by annetteB »

Nej, altså - hvor ser HYGGELIGE ud!!
Har ikke redet i vandet med en hest, siden jeg var 18 og havde krikken stående i rideafstand fra stranden.
(Gad vide, om Cooper vil DØ ved synet af så meget vand!??! Han har aldrig set mere vand på ét sted en slet å....og den er vel 1.25 m bred og max 75 cm dyb. :lol:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

Billeder

Post by Fellpony »

Det er da en vandpyt der vil noget...
Hvor ser det hyggeligt ud.
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Billeder

Post by CXEC »

Gode billeder.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Billeder

Post by Glory »

Hvor ser det dejligt og sommeragtigt ud (og også pænt dybt :-o ).

Det er da et par rigtigt lækre heste - flotte farver og dejlige aftegn. Et par rigtige bamseheste :tommelop:

Pia
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Billeder

Post by KatieKat »

Gad vide om man kan få rideundervisning i vand på den måde? Jeg ville være meget mindre bange for at falde af hvid der var en meter vand under mig.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Billeder

Post by annetteB »

[quote:c200be443a]Gad vide om man kan få rideundervisning i vand på den måde? Jeg ville være meget mindre bange for at falde af hvid der var en meter vand under mig. [/quote:c200be443a]


Ja, jeg kan godt se ideen: JEg svømmer osse væsentligt bedre end jeg flyver!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Billeder

Post by KatieKat »

Præcis.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply