Kom NU, Belinda!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

Som nogle af jer ved allerede, så led Stella jo en sørgelig død for nogen tid siden, idet en 60-årig mand endnu ikke havde lært at kende forskel på RØDT og GRØNT lys, hvorfor han pløjede over for rent rødt og direkte ind i siden på Stella med totalskade til følge.

Jeg måtte følgelig på bilindkøb IGEN (det begynder faneme at blive en dårlig vane!!) og efter megen kiggen på brugte biler (navnlig Badeænderne: Fiat multipla - fordi jeg nu for én gangs skyld ville have en bil, hvori vi alle kunne være!) endte jeg med at falde for Belinda her:

[img:9956efc411]http://www.evguide.nu/berlingo.jpg[/img:9956efc411]

Hun monteres med et ekstra bagsæde, så hun får plads til 6 mennesker ialt - og så har hun dette lækre tag med vinduer og plads til alverdens skrammel:

[img:9956efc411]http://www.outrefranc.com/modeles/citroen/img/berlingo2.jpg[/img:9956efc411]

Jeg har allerede ventet på hende i ÅREvis, synes jeg, og kan endda risikere at skulle vente helt indtil 15. august før det behager Damen at arrivere fra Frankrig!
:mur:

(Uuuh, jeg har ALDRIG nogensinde før haft en HELT ny bil!??!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Kom NU, Belinda!!!

Post by KatieKat »

Den ser da smart ud, når man nu er sådan en moderne storfamilie som jer... Og med indbygget bogreol i taget... smart smart.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Kom NU, Belinda!!!

Post by HHansen »

Belinda???

Jeg troede i skulle have en Heidi?? :viben:

Hvad skete der lige der???

Anyway, tillykke med det, det er en fed fornemmelse at have en helt ny bil!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

[quote:21f290e1b6]Hvordan TOER du ?? (beklager kroatisk tastatur ) [/quote:21f290e1b6]

Åh, jo: Jeg er ikke så bange af mig!!
:lol:

(kiggede forbi Værum fælled idag i andet ærinde og talte dine heste: De er der alle sammen - og Jackie var ved at kravle ind i bilen! :lol:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

Kom NU, Belinda!!!

Post by Fellpony »

Det er da en smart bil...
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

[quote:18aa35dbbb]Jeg troede i skulle have en Heidi?? [/quote:18aa35dbbb]

Jooo....det skulle vi for så vidt osse (Peugot Partner HDI) - men så underbød Citroën dem med 10.000 for den selvsamme bil - også blev det en Belinda.
:linski:

[quote:18aa35dbbb]Naeste gang kunne du saa ikke lige maerke efter varme hove og grillede muler ?? [/quote:18aa35dbbb]

Grillede muler: 1 stk.
Olivyia (eller hvordan det nu staves) er desværre skoldet, revnet og afskallet at se på.
:ked:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Kom NU, Belinda!!!

Post by Mansemor »

Tillykke med Belinda. Hun ser dejlig ud! En ny bil bliver sikkert skøn at køre i. De kan nu noget, de bilfabrikanter, når de strammer sig lidt an. :bahh:
[b]Hvis hesten ikke f
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Kom NU, Belinda!!!

Post by Godzilla »

feeeed dyt.

Ny bil er en herlig ting. De er rene og lækre og lugter af ny bil.

Tillykke med den Annette!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Kom NU, Belinda!!!

Post by annetteB »

[quote:58a4bf4db7]De er rene og lækre og lugter af ny bil. [/quote:58a4bf4db7]

Uh, ja: Dét glæder jeg mig vældigt til....gad vide hvor længe det varer?
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Kom NU, Belinda!!!

Post by Godzilla »

Hvis du har det med biler som jeg, så varer det med renheden en månedstid. Mine biler ligner en skraldespand. Jeg gider ikke at holde dem rene også! Det må være nok med mig selv, værelset, køkkenet, badeværelset, stalden, dyene osv. Bilen - nej.

Hvis jeg fik en sprit ny bil ville jeg nok oppe mig, og det ville holde i måske 2 måneder.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply