Når koner er umulige..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Når koner er umulige..

Post by HeidiO »

Tænk jer, jeg har og er umanerligt sur idag. Der er slet ingen grund til det. (Og nej det er ikke den tid på måneden!)
Jeg er og bliver bare sur.....

Nu er det gået ud over min stakkels mand som også endte med at blive sur - her er så hyggeligt - så nu er han vandret ud for at fodre dyrene.

(Og grunden til at manden blev sur, var at det var ham der foreslog at vi skulle investere i en DVB-t modtager i håb om igen at kunne se TV2 - godt forslag (der var jeg mildt stemt) afsted for at købe i Harald Nyborg - udsolgt i Holbæk, næste stop Roskilde. Her var jeg ved at blive kørt ned af en tåbe der kastede sig ind i gryden og i bakgear :ondgrin: hvorefter vi måtte vente 30 minutter på at få varen udleveret. Se det var jo ikke noget jeg blev synderlig begejstret over - jeg HADER at vente, så lidt halvsyrlig hjemad igen.
Og her er der så syrlighed ud over alle grænser, for det nyindkøbte monster kan ikke finde nogen kanaler - OG HVEM VAR DET LIGE DER FORESLOG INVESTERINGEN....)

Tænk at jeg bare føler mig gennemsur :-(
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Når koner er umulige..

Post by KatieKat »

Sådan er det bare. Nogengange har man lov til at være i dårligt humør uden at der behøver at være en grund til det.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når koner er umulige..

Post by annetteB »

[quote:52a5c96446]Tænk at jeg bare føler mig gennemsur[/quote:52a5c96446]

Dét gør jeg osse.
Tror I ikke at de SKOVLE (SNOTskovle, faktisk) der har lavet vores trappehul har LAVET DET FORKERT!?!?!?!
De har faneme lavet det 15 cm for STORT, så man ikke kan lave en væg ovenpå, fordi de sidste 15 cm af trappehullet ligger I SKUNKEN!?!?!
GRRR!!

De har lovet at komme og lave det om...og dét er jo vældig fint: Men hvad så med det 15x45 cm stykke af loftet, som de har skåret for meget af!??! Loftet, som kraftedeme var både spartlet, slebet, grundet og malet med SANDMALING - hvordan fanden tror de lige, at man kan klaske sådan et stykke usynligt på!??!

Og faneme om ikke de har savet sig gennem gipspladerne med vores KASSEREDE fukssvans som var både skæv og rusten: vibrationerne herved har rykket to gipspladesamlinger op i DERES FULDE LÆNGDE...og hvordan tror de lige, at dét repareres!?!?!?!

At TÆNKE sig, at jeg foreslog Manden at vi fik det her stykke arbejde udført af PROFFESIONELLE fordi det ikke var noget nogen af os havde gjort tidligere og vi ville være sikre på, at det blev gjort rigtigt!?!?

Da jeg ringer og reklamerer til skovlen siger han "øøh,bøøh ja, vi var godt nok osse lidt i tvivl om hvor det var vi skulle skære" - jamen for fucking fucking FUCK, da: I har vores begge to's mobilnumre: Hvor svært kan det være at RINGE TIL EN AF OS og høre hvor det er I skal lægge snittet!???!

Idioter. Idioter.Idioter.
Jeg kan på det kraftigste IKKE anbefale Vellev tømrer og snedker-firma.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når koner er umulige..

Post by annetteB »

Stakkels dig, Heidi - nu kan du osse være sur over, at jeg spammede "din" tråd med MIN surhed??
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Når koner er umulige..

Post by aribeth »

Det er det jeg siger, håndværkere kan man ikke stole på, man skal i hvert fald vogte over dem hele tiden!!!

Pisselort til jer begge to, både Annette og Heidi.

Katrine
Jeanie

Når koner er umulige..

Post by Jeanie »

Det kan da ikke betale sig at være siur over sådanne petitesser..... :linski: :linski: ....................

Smil det er sommer !!!!!

-
-
-
-
-
Sagde Jeanie , der er pisse sur over at Michael Rasmussen er ude af Tour de France.... :brok: .........................................Såååååååååååååååkkkk !!!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Når koner er umulige..

Post by HeidiO »

Halli hallo og goddag igen.......

Nu er jeg ikke sur længere - vågnede i morges og var blevet glad igen. Hurra for det - det er altså lidt træls at være sur uden nogen grund.
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når koner er umulige..

Post by annetteB »

[quote:880ce142dc]Nu er jeg ikke sur længere - vågnede i morges og var blevet glad igen. Hurra for det - det er altså lidt træls at være sur uden nogen grund. [/quote:880ce142dc]


Heldige dig!
:-)

Det er endnu mere træls at være sur med en GOD grund.
Jeg er stadig sur. Håndværkeridioterne har ikke været her...og i min mailbox lå følgende svar fra firmaet: [b:880ce142dc]-det var dog en ubehagelig tone...Returneret i samme ånd som den er skrevet..[/b:880ce142dc] og NADA mere.

(jeg skrev tilbage, at jeg da var ked af hvis han havde svaret i en tilstand af frustration begrundet i at folk havde gjort skade på hans ejendom da de udførte hvad der brude have været et relativt simpelt stykke arbejde, men siden hans svar ikke rummede nogen form for afkræftning heraf, så forventede jeg STADIG at de dukkede op imorgen og fiksede hvad de havde ødelagt. :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Når koner er umulige..

Post by HeidiO »

Hvor er det surt for jer. Sådan nogle kvajpander - håndværkere er ikke hvad de har været.

Jeg kender rigtig mange der har købt dyre håndværkere til at lave forskelligt, men er endt med selv at måtte rende og rette deres sjuskeri og fejl. Det er ikke i orden med den pris man betaler.

Hvilket også er derfor at vi stort set aldrig bruger håndværkere, har efterhånden den opfattelse at min mand er en rimelig habil gør-det-selv'er og skulle der være en smutter, så kan man da glæde sig over at man ikke har spildt penge på en håndværkertimeløn oveni.
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Når koner er umulige..

Post by annetteB »

Argh, nej: Vi bruger HELLER aldrig håndværkere og så sker det her, når man endelig en gang afviger fra DIY-princippet!??!
:mur: :mur: :mur:

(så OK, da: Vi fik den lokale murer til at pudse soklen, da ingen af os kan pudse og heller ikke har tænkt os at lære det - men dét gik da osse fint og uden komplikationer! :tommelop:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply