måtte lige

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

måtte lige

Post by Jillow »

Sige velkommen til Mette(Blossi)... Har altid syntes godt om dine skrivemåder.. Så derfor hev jeg dig lige frem som noget ekstra, plejer jeg aldels ikke herinde men når der kommer en bruger som har noget godt stof i sig så syntes jeg det er oki det jeg her gør.... (måske endda en vaske ægte strigle) :lolskilt: :lolskilt: :minna: :minna: :anonym: :anonym: :aribeth: :aribeth:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

måtte lige

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jamen dav da Mette(Blossi), velkommen til.
/SL
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

måtte lige

Post by KatieKat »

Det ved jeg nu ikke... Jeg synes vi er ret gode til at sige velkommen hver gang der kommer en ny bruger der siger noget. Der dukker jo nye navne op hele tiden og jeg ser ingen grund til at lave en tråd om det hver gang der kommer en ny. Især ikke fordi mange af dem der opretter en bruger enten aldrig siger noget eller forsvinder igen hurtigt. Når folk går ind og blander sig i debatterne bliver der budt velkommen og især hvis man går ind og laver en præsentation.

Selvfølgelig er Mette da velkommen her ligesom alle andre og jeg håber da at du vil deltage en masse i debatterne Mette.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

måtte lige

Post by Pilevadgaard »

Velkommen da....

Men ellers ret enig med KitieKat....

-Sikke en ros... for ny bruger MED 1 INDLÆG :-D
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

måtte lige

Post by Jillow »

[quote:c2fccc60b4]-Sikke en ros... for ny bruger MED 1 INDLÆG[/quote:c2fccc60b4] er fordi jeg som HN brugere fulgt med og læst fra denne brugere, derfor tillader jeg mig at gøre som jeg gør, og det kan og må man gerne. Og det handler ikke om at Strigler ikke byder nye velkommen, men engang imellem må man gerne rose eller som jeg byde velkommen på en helt speicel måde, uden der skal være undertoner i det.

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

måtte lige

Post by Dorte Hansen »

Hvis ikke jeg tager helt fejl, har Mette da været her før.

I denne tråd:
http://www.strigler.dk/forum/viewtopic.php?t=579&highlight=

Så helt ny bruger er hun da ikke, og hun har da også skrevet lidt mere end et indlæg.

Men derfor skal du da alligevel have et velkommen herfra også.

Måske du får lyst til at blive hængende lidt længere denne gang.

Vi er faktisk ganske søde herinde (for det meste), og vi er ihvertfald underholdende.
Nu med køter-bande!
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

måtte lige

Post by Jillow »

[quote:816d90b372]Hvis ikke jeg tager helt fejl, har Mette da været her før. [/quote:816d90b372] Husker jeg så ikke lige :ehh: :ehh: men pyt med om jeg husker det eller ej..
Ros er en god ting også selv om det ikke måtte passe ind i alles kram. Sundt med lidt nyt, så det ikke går i de sædvanelige brok tråde eller se mig hør mig tråde, de er sgu så pokkers kedelige :traet: :traet: :traet:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
aribeth

måtte lige

Post by aribeth »

Sædvanlige? Så mange er der nu heller ikke af dem herinde hvis nu du kigger ordentlig efter.... rosetråde er der faktisk en del af...

Jeg aner ikke hvem MetteBlossi er andet fra den gamle tråd der linkes til...

Jeg må nok også indrømme at jeg synes det er noget "skægt" noget det der med, at huske andre folk fra andre foraer hvor de er aktive og så rose dem for det de har gjort og skrevet der på et andet forum.... hvem ved hvordan de vil begå sig på det nye forum? Og om der overhovedet er noget at rose her....

Katrine
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

måtte lige

Post by Jillow »

[quote:834e0ec13e]Sædvanlige? Så mange er der nu heller ikke af dem herinde hvis nu du kigger ordentlig efter[/quote:834e0ec13e] Jo dem er der mange af, næsten et helt trendy ting.. (beklager men ser det).
[quote:834e0ec13e]
rosetråde er der faktisk en del af... [/quote:834e0ec13e] Kommer vist an på hvem man er i forhold til hvad man gør osv. (beklager men det er et faktum)..

[quote:834e0ec13e]Jeg må nok også indrømme at jeg synes det er noget "skægt" noget det der med, at huske andre folk fra andre foraer[/quote:834e0ec13e] Ja enormt morsomt, måske net brugere kontra privat ting skulle skilles ad så var det klart nemmere at "ikke huske" men så det jo ikke skægt længere..
:hhansen: :hhansen:... (beklager mit lidt sure opstød) men sådan blev det!!..
At jeg har valgt at byde en bruger velkommen fordi jeg syntes det var oki og det så fjernede focus fra andet, det må man leve med eller lade være.. Selv strigler kan blive for kedeligt ind imellem, de samme tråde om de samme ting stort set, det eneste der lige gør forskellen er trådens overskrift..

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
Lone

måtte lige

Post by Lone »

årh luk dog, Jillow - du er sgu så trættende at høre på, så det gør helt ondt!

Nu er strigler kedelig - så lad dog være at være her - hvor svært kan det være?

Og hvem sir at "man har lov til " ditten og datten - har du spurgt om lov, har du fået lov - eller hvilken lov snakker du om????

Gys og gab
Post Reply