Dårlig samvittighed, suk!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by HeidiO »

Lige nu sidder jeg med den sorteste samvittighed.

Vumse har i de sidste uger været rigtig syrlig og afvisende i stalden, jeg har undret mig over at det pludselig skulle blive sådan. Hun har aldrig været den store nussehest, men har trods alt ikke virket så ondsindet som nu.

Jeg tænkte at det måske var fordi hun følte sig snydt, når Sonny blev taget ud, så jeg har brugt mere tid på at kæle og strigle hende end før. Det har bare ikke hjulpet.

Det var først idag, at det slog mig, at hun kunne stå og fryse....
Vumse har ikke haft dækken på i årevis, så jeg har simpelthen ikke skænket det en tanke.

På med Sonnys overgangsdækken, og hvad får man ud af det: En hængenussehest, der gerne vil snakke og stå og hænge med hovedet under armen på mig. Staklen har stået og frosset og den onde mor har overhovedet ikke tænkt på det :mettebo:

Nå, bedre sent end aldrig at komme i tanker om det, men jeg godt nok sort samvittighed. :prik:
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by KatieKat »

Årh stakkels lille pus da. Godt du fandt ud af det så Vumse kunne få en varm frakke på.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by 99E »

Tjah....
Der er vel også forskel på hvordan hestene bliver, når de fryser?
Sorcha, fx, ændrer mig bekendt ikke "humør" - hun bliver bare lidt stiv i det...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by HeidiO »

[quote:ef4826ca50="99E"]Tjah....
Der er vel også forskel på hvordan hestene bliver, når de fryser?
Sorcha, fx, ændrer mig bekendt ikke "humør" - hun bliver bare lidt stiv i det...[/quote:ef4826ca50]

Det er jo det, og hvis jeg havde tænkt mig om lidt før, så vidste jeg det godt. Hun er altid blevet sur, når hun frøs.
Heidi
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by Jenna »

Godt du fandt grunden til det ændrede adfærd.
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by CXEC »

Jamen, det var da godt at du kom i tanke om HVAD der kunne være den dybere liggende årsag!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Dårlig samvittighed, suk!!

Post by Stimata Doamna »

Fedest - så har du jo allerede brugt en portion af den dårlige samvittighed, der er afsat til året 2008 :hhansen:

Du kan jo altid lade Vumse hapse dig bagi eller noget for at kompensere..... Så er du måske lidt hurtigere i optrækket en anden gang, selv om vi mennesker jo har det med at være noget langsomme :linski:

Dette for at fortælle dig, at den dårlige samvittighed ikke ændrer noget som helst og at det var godt, at du fandt løsningen!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply