rygestop

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

rygestop

Post by stellajakobsen »

Ja som overskriften siger har jeg besluttet mig for at stoppe med at ryge igen (stoppede for 2½ år siden startede igen for 1½ år siden), nu har jeg lagt smøgerne igen... røg den sidste kl 13 idag... og puuuuuuhhhhaaaa hvor kunne jeg godt finde på at gå ned og købe en pakke nu.... men nej må ikke...... :fy:

kom nu lige støt mig.... jeg skal klare det....
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

rygestop

Post by annetteB »

[quote:995b978080]. jeg skal klare det.... [/quote:995b978080]

Dét kan du tro du kan!!
Og allerede om et par uger har du en lugtesans igen!
:askepot:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Jackpot
Posts: 22
Joined: Fri 18. Nov 2005 02:04

rygestop

Post by Jackpot »

Hæng i....

Du skal ikke give dig til at diskutere med dig selv om du skal købe de smøger... for du ryger ikke længere... afled dig selv og om 5 minutter har du det bedre igen.
(hilsen en der stoppede for næsten 9 mdr siden)
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

rygestop

Post by stellajakobsen »

uhhh det glæder jeg mig til.... kan også huske hvor godt jeg kunne lugte alting sidst jeg stoppede, bare noget bæ at jeg startede igen dengang.... for nu skal jeg jo det hele igennem igen.... og har sagt at jeg er stoppet når vi overtager huset.... så har ca. 1½ md... men i dag blev det, beslutningen er taget... færdig slut...
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

rygestop

Post by Annibl »

[size=18:17692d05f3]LALALALALALALALALALALALALALALALALA[/size:17692d05f3]


Jeg kan hverken se eller høre eller fornemme denne tråd og jeg har slet ikke dårlig samvittighed og jeg siger aldrig, at på mandag så.... :anonym:
Knus fra Anni
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

rygestop

Post by CXEC »

Du kan SAGTENS klare det. Du ved jo godt at man kan hvad man vil!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

rygestop

Post by annetteB »

[quote:32cf596b2f]man kan hvad man vil![/quote:32cf596b2f]

joo, da. Forudsat man vælger at ville noget man har en ærlig chance for at gennemføre - et rygestop, fx!!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

rygestop

Post by stellajakobsen »

så nu er kl. 9... og jeg er stadig ikke gået ned for at købe den pakke.... jeg kan jo godt klare det... weeeeeee ind til vidre ihvertfald... nu har jeg været oppe 1 time og savner godt nok min morgensmøg, men har faktisk slet ikke lyst til den... :hhansen:
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

rygestop

Post by KatieKat »

Du er bare så sej. :sanne:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

rygestop

Post by annetteB »

weee!! Dygtiiig!
:katiekat:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply