opfølning/er det bare mig!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

opfølning/er det bare mig!

Post by Armani »

Hej alle

Tak for støtten i det tidligere indlæg.

Jeg har fået nøglen til mit nye hjem :jeanie: min dejlige dejlige aktiverings leder fandt det allerede i forgårs og ALT er gået i orden nu.

Mine ting bliver hendet på Mandag morgen kl 6, flyttemændene skulle ellers ha flyttet noget for børnepogrammet sommersumarum, men udskød det forde de hørte mit problem, så de valgte at flytte mig afsted først før de flyttede for DR1... :elsk: er det da ikke bare lidt fedt at få af vide.

Jeg må ha ALLE mine dyr med, både mine 3 katte og min rotte, vilket jo også er vildt fedt, det er jeg rigtig rigtig rigtig glad for.


Men da jeg så fik af vide hvor det er ja så kunne jeg simpelthen på ingen måde forholde mig til værken det ene eller det andet, jeg var ekstremt PAFF og overvældet af forskellige føgelser og forvirringer, jeg var komplet målløs og det er stadig ikke helt gået op for mig, selvom jeg var der ude og kigge på værelset idag....jeg fatter stadig ikke hvor heldig jeg har været.
Så fik jeg iøvrigt også arbejde derude, skal gøre hallen ren. det er godt nok ikke fast eller fastlagt på hvad tidspunkter endnu da de skal ha landsstævne her i weekenden så det skal vi snakke mere om på mandag eller tirsdag, alt efter hvornår jeg er faldet til derude.....uhh jeg sidder og skriver alt dette og fatter det stadig ikke selv endnu, det går nok først op for mig når jeg er flyttet derud!!!?

Nu sidder i jo så og tænker "ja det er sku meget godt men hvor er det så henne???"

Yilhelmsgård!

MVH mig
Jeg er altid fair,
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

opfølning/er det bare mig!

Post by Armani »

Jep...Vilhelmsborg!

Det bliver også dejligt at være sig selv igen, uden ham til at bestemme og råbe og ta penge. skønt jeg glæder mig.

Vi holdt det hemmeligt i starten for ham menpå en eller anden måde fandt han ud af det, han konfronterede mig voldsomt med det igår, så jeg vidste jo ikke rigtig hvad jeg skulle sige da han alligevel drager sine egne svar, men han virker forholdsvis ligeglad og alligevel vil han vide det hele.. men vil meget gerne hjælpe med at flytte mig derud, men jeg har nu en eller anden fornemmelse af at det er for at han kan ha en undskyldning for at komme ud til mig derude også, han har nemmelig været uhyggelig flink idag og bliver ved med at sige havad han mener jeg skal sige og ikke sige, hvordan jeg skal købe mad og div andre ting hvordan jeg skal komme rundt og hvoad jeg skal bruge af penge osv... så han prøver stadig at styre det han nu tror han kan styre, men det kommer han nu ikke til at afgører.

pengene kan han heller ikke ta fik lukket mit kort og der bliver oprettet et nyt pr den 1. og alt vedrørende flytningen bliver sendt til min aktiverings leder så han ikke kan se dem og kontakt personernes tlf nr osv så kan han da ikke blande sig i det, vilket han virker til at lure rimelig meget efter, hvordan det hele lige er blevet angeret osv.

han ved jeg flytter ud på vilhelmsborg og at mine sager bliver hendet på mandag, at jeg har fået lidt hjælp fra komunen men ikke af hvem og hvor meget og skal bog i et værelse i en bygning med 8 andre personer så der er hele tiden andre så han kan ikke te sig som han gør nu, hvis han af den ene eller anden grund kommer. pluds at han ikke bare kan komme når det lige passer ham, så han holder sig jo nok væk efter som han jo arbejder nat og sover om dagen og der ikke må komme nogen om aftenen, så har han slet ikke noget at gøre derude, så det er en stor lettelse.

MVH mig
Jeg er altid fair,
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

opfølning/er det bare mig!

Post by Fellpony »

Det er vel nok dejlige nyheder...

Tillykke med dit nye liv...

Og lad nu være med at gå tilbage til ham ikke?
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

opfølning/er det bare mig!

Post by Lone Beck »

Sådan, Armani :mikkel: :mikkel: :mikkel:

Rigtig meget held og lykke med det hele :heidio:

Vilhelmsborg - wow :jeanie:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

opfølning/er det bare mig!

Post by Armani »

Smukke-ped: nej jeg regnede med at en flytning sådan ligsom sagde det hele, men hvis ikk han ftter det så må jeg jo bare sige til ham igen igen at jeg seriøst ikke gider det længere, men det rager ham en fjer, nu må vi se, ud det skal han ihvertfald.

takker Lone beck: ja vilhelmsborg, komisk nok er det besøg idag det enste besøg jeg nogen sinde har lagt på vilhelmsborg og nu skal jeg sku bo der, det ikk helt gået op for mig endnu hehe men det gør det jo nok når jeg er flyttet derop. og ja WOW det er fanma STORT, meget stort.
jeg glæder mig til at kigge ud i staldene hver dag og hilse på hypser selvom det nu ikke er mine egne. lære folkene at kende og undersøge det hele til bunds, det er godt nok flot.

MVH mig
Jeg er altid fair,
Armani
Posts: 170
Joined: Fri 24. Aug 2007 04:55

opfølning/er det bare mig!

Post by Armani »

Nå jeg vil ind og sove, kan i sove godt alle sammen. vi skrives imorgen.

MVH mig
Jeg er altid fair,
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

opfølning/er det bare mig!

Post by Godzilla »

Super Armani :jeanie: :katiekat:

Jeg har lige læst din anden tråd, og jeg må sige at jeg er lettet over at du kommer væk fra den fyr. Hvilken opblæst nar! :viking:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

opfølning/er det bare mig!

Post by Ms Strangefield »

Super !!!

Det bliver godt for dig at komme lang pokker i vold fra den knaldhætte!

Tillykke!!

(Ps. super godt at du har/havde rygrad til at tage fat i kommunen og sige "hjælp" det er et eksempel mange kvinder kunne lære af)
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

opfølning/er det bare mig!

Post by annetteB »

Tillykke med det!
:fest:

Dejligt at høre, hvor "lidt" der akulle til, for at løse knuden.
Og jeg tager ligesom Lene hatten af for dig, fordi du havde mod til at bede om hjælp.
:jeanie:

Mange sidder i lortet år efter år af misforstået stolthed.
:ked:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

opfølning/er det bare mig!

Post by KatieKat »

Det var godt nok rart at høre. Tillykke med chancen for at skabe dig selv et nyt og bedre liv.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply