SPARK MIG!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

SPARK MIG!

Post by annetteB »

[quote:72e9734cd6]jeg er LETTET over at have taget skridtet fuld ud. [/quote:72e9734cd6]

Husk på dét, når det bliver svært.

[quote:72e9734cd6]Men jeg er godt klar over at det værste ikke har ramt mig endnu.[/quote:72e9734cd6]
Uden at ville påstå, at dit liv fra på lørdag vil være en dans på lagkager, så vil jeg alligevel mene at måske så HAR det værste faktisk ramt dig....for lidt tid siden. Og nu har du så taget sagen i egen hånd og fjernet både dig selv og ikke mindst jeres søde unger fra det.

Og for dét skal du have SÅ mange :askepot: :askepot: :askepot:
Og jeg vil i tilgift love dig et årsabonnement på fri te, kage og sympati, hvis du får lyst til at brokke dig, skrige, snakke, græde eller LE helt uhæmmet - så ringer du bare!
:-)

June, du GJORDE det!!
Og guderne skal vide, at jeg tror jeg ved nogenlunde hvor svært det har været for dig - i hvertfald hvis jeg kan dømme ud fra hvor længe du har kæmpet ene mand på broen for at holde skibet på ret kurs.

Foehøvlede june - hvis jeg bare var LIDT kunstnerisk anlagt ville jeg lave en lille rytterstatue af dig!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
shire
Posts: 41
Joined: Tue 19. Aug 2008 13:45

SPARK MIG!

Post by shire »

Mit hjerte bløder for dig...Men husk der er lys forude...Selv om der lige nu er dis, tåge og helvedes mørkt...Knus fra en der har været det samme igennem.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

SPARK MIG!

Post by Zanne »

Tillykke June - ganske enkelt. Jeg tror ikke der er noget klogere jeg kan sige.

Derudover kan jeg sagtens agere holdeplads for diverse kryb undtagen katte og hanhunde...

Men smid et råb om hjælp, hvis det kniber....
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

SPARK MIG!

Post by annetteB »

[quote:4cbb783706]Derudover kan jeg sagtens agere holdeplads for diverse kryb undtagen katte og hanhunde... [/quote:4cbb783706]

June - dét synes jeg du skal tage imod: Lad Zanne opbevare René, så behøver du ikke flytte!
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

SPARK MIG!

Post by MetteboDeluxe »

Kæmpe kæmpe kæmpe krammer herfra

Det er ikke nemt at være enlig mor, men det er med garanti nemmere :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

SPARK MIG!

Post by Lone Beck »

Jeg vil da ikke sparke - men ønske dig rigtig meget held og lykke med løsrivelsen :-)

Og så spekulerer jeg som en gal over om jeg kunne nappe Jazz Dance vinteren over. Det ville jo være skønt for Paddington med en legekammerat, men...her er fuldt hus i forvejen :ehh:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

SPARK MIG!

Post by Zanne »

[quote:ddb8c163bf]June - dét synes jeg du skal tage imod: Lad Zanne opbevare René, så behøver du ikke flytte!

[/quote:ddb8c163bf]

DET må bestemt gå under hanhunde, så den går altså ikke - jeg har så rigeligt.

Hva faen har jeg gjort dig, Annette :graed:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

SPARK MIG!

Post by Annemaja »

Held og lykke June.

Jeg har prøvet det for en del år tilbage - og det kan kun gå fremad og livet bliver bedre :-)

Pas på dig og dine.

Knus herfra.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

SPARK MIG!

Post by Godzilla »

Jeg nægter at sparke dig.

Men det lyder som en god beslutning, ud fra hvad du har skrevet herinde undervejs.

Alt muligt held med det, også jobbet, herfra.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

SPARK MIG!

Post by Lena »

Hold da kæft........... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive....... andet end......... :katiekat: og :respekt: og så lige til tillykke og lykke til på din vej som enlig mor til ét barn mindre..........


Dyyyyyyyb respekt herfra......... og ingen spark........ du kan få et virtuelt knus, hvis du bliver for pjevset.........
Post Reply