Ved I hvad?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ved I hvad?

Post by annetteB »

Som overskriften siger er jeg faktisk rigtig ked af det nye tiltag hvor den menige bruger ikke længere har retten over eget indlæg.

Balladen igår fik mig virkelig til at tænke. Og jeg må konstatere at en væsentlig grund til at jeg reagerede meget skarpt på at Anders tilsyneladende uden påviselig grund stadig var i stand til at slette/rette i sine indlæg mens vi andre var frataget den mulighed er, at jeg faktisk synes det er en overordentlig DÅRLIG ide at vi ikke længere har egenansvaret for vore ytringer og deres eventuelle forbliven på forum.

Hvad så - om en enkelt bruger med hele eller halve ÅRS mellemrum brænder en sikring og sletter et eller flere indlæg??
:hva:

Ærgerligt??
Såmænd. Men egentlig til at leve med. Især i forhold til alternativet!

Når jeg læser en gammel tråd med "huller i" konstaterer jeg at "nå, vedkommende blev nok tøsefornærmet" eller hvad jeg nu synes at kunne læse ud fra vedkommendes mere eller mindre konsekvente sletning af gamle indlæg, men det GØR mig altså ikke noget.

Det GØR mig derimod noget, at jeg ikke selv længere kan rette en dårlig formulering, tilføje en ekstrakrølle, slette en dobbelt indsatsætning osv uden at ulejlige en moderorne - undskyld: superstrigle, men det er intet imod hvad det gør mig når jeg oplever en voldsomt frustreret bruger som virkelig FORTRYDER at have lagt noget ud i forum, noget som IKKE er imod gældende dansk lovgivning, men som grundet trådens udvikling viser sig at være SÅ grænseoverskridende for trådstarter, at han/hun faktisk sidder og får det dårligt med sig selv og med strigler.dk

- og så som prikken over I'et faktisk skal tigge og bede superstriglerne om de ikke nok, please, søde,søde med sød på toppen, vil slette lortet fordi han/hun får det så dårligt over trådens udvikling og synes at han/hun mod sin vilje har endt med at hænge en god ven ud.....for så at få at vide, at "den slags gør vi ikke, når ikke loven er overtrådt"

Det er faktisk lort.
Og det var bl.a.. dét der gjorde mig VOLDSOMT provokeret over, at Anders tilyneladende uden problemer kunne gå ind i samme tråd og slette/rette hvad-det-ny-var...og at han faktisk gjorde det uden skrupler.
Jeg har rettet bager for smed i en vis udstrækning, og det er jeg faktisk ked af Anders.
:ked:

Du har min undskyldning, idet omfang du synes du kan bruge den til noget!
:lol:

Men det her er faneme uværdigt for os alle: at vi ikke længere har hals- og håndret over vore ord og at alle vi strigler af begge køn som siden forums start uden problemer har kunnet finde ud af at bruge den slet/ret funktion, nu pludselig pga EEN hystade der render ind og sletter alle sine indlæg (hvorved vedkommende egentlig skåner fremtidens læsere for en hel del crap :ondgrin:) er endt i den situation som Nina var I i går: at måtte tigge og bede en Moderorne om de ikke godt ville slette dét som hun selv opfattede som dybt nedværdigende for en god ven og som hun på ingen måde havde forestillet sig kunne komme ud af hendes startindlæg....men uden held, fordi det ikke strider mod gældende lov.
:opkast:

Pleeease: giv os den funktion igen!!!
Vi er for sguhelvede da voksne mennesker, aktive forumsbrugere og ikke påfaldende meget dummere end gennemsnittet: det KAN ikke være rigtigt, at vi alle skal "under administration" pga én fucking episode??
:hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ved I hvad?

Post by annetteB »

- og nu har jeg skrevet ny istedet for nu i ovenstående - men jeg GIDER faktisk ikek ulejlige en superstrigle for at få det rettet. Her er et U - sæt det selv ind.

Y-et kan I efterfølgende bruge som piskeris, som blomsterpind eller som krykke.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Ved I hvad?

Post by Nina »

Og jeg sidder stadig og er lidt pas på det hele ....

Skide ked - er vel nærmest ordet.

Tak for ordene Annette ...

Du har ramt det meget godt.

Venlig hilsen
Nina
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Ved I hvad?

Post by Zanne »

[quote:03770325c3]Y-et kan I efterfølgende bruge som piskeris, som blomsterpind eller som krykke.

[/quote:03770325c3]

Jeg vælger krykken, desværre, men jeg synes saftsuseme der er mange ting, der halter alvorligt herinde.

Synd og skam...
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Ved I hvad?

Post by Godzilla »

Jeg stemmer for at få slet&ret funktionen tilbage.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
-HeidiZ-
Posts: 359
Joined: Fri 7. Mar 2008 19:46

Ved I hvad?

Post by -HeidiZ- »

Tænk engang.. Jeg har aldrig vidst det fandtes :hhansen:
Men nu har jeg så heller ikke skrevet så mange indlæg herinde.

Jeg ved ikke det der med at kunne gå ind og rette i sin tekst.. Jo måske fint for stavefejl eller dårlig formulering.. Men sådan direkte gå ind og fjerne sammenhæng, det synes jeg ikke. Det kan måske gå, hvis forumet ikke er så stort, men her kommer der jo flere og flere til, og det tror jeg bare vil kunne give problemer. I sidste ende, så skal man måske bare være lidt mere overvejende omkring, hvad man skriver herinde? (og for den sags skyld andre steder).
-HeidiZ-
Ingen kvinde kan være så dårlig at hun ikke kan være en mands bedre halvdel.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Ved I hvad?

Post by Nina »

Så er vi enige .... :jeanie:

Eller også skal vi måske "bare" have lov til at få slettet nogle få indlæg - som vi fortryder???

Jeg ved sq ikke ...
Men i bagklogskabens ulideligt klare lys - så er jeg blevet en hel del klogere ...

Venlig hilsen
Nina
GKB

Ved I hvad?

Post by GKB »

[quote:3fb6f92e0f="atengstedt"]Som overskriften siger er jeg faktisk rigtig ked af det nye tiltag hvor den menige bruger ikke længere har retten over eget indlæg.

Balladen igår fik mig virkelig til at tænke. Og jeg må konstatere at en væsentlig grund til at jeg reagerede meget skarpt på at Anders tilsyneladende uden påviselig grund stadig var i stand til at slette/rette i sine indlæg mens vi andre var frataget den mulighed er, at jeg faktisk synes det er en overordentlig DÅRLIG ide at vi ikke længere har egenansvaret for vore ytringer og deres eventuelle forbliven på forum.

Hvad så - om en enkelt bruger med hele eller halve ÅRS mellemrum brænder en sikring og sletter et eller flere indlæg??
:hva:

Ærgerligt??
Såmænd. Men egentlig til at leve med. Især i forhold til alternativet!

Når jeg læser en gammel tråd med "huller i" konstaterer jeg at "nå, vedkommende blev nok tøsefornærmet" eller hvad jeg nu synes at kunne læse ud fra vedkommendes mere eller mindre konsekvente sletning af gamle indlæg, men det GØR mig altså ikke noget.

Det GØR mig derimod noget, at jeg ikke selv længere kan rette en dårlig formulering, tilføje en ekstrakrølle, slette en dobbelt indsatsætning osv uden at ulejlige en moderorne - undskyld: superstrigle, men det er intet imod hvad det gør mig når jeg oplever en voldsomt frustreret bruger som virkelig FORTRYDER at have lagt noget ud i forum, noget som IKKE er imod gældende dansk lovgivning, men som grundet trådens udvikling viser sig at være SÅ grænseoverskridende for trådstarter, at han/hun faktisk sidder og får det dårligt med sig selv og med strigler.dk

- og så som prikken over I'et faktisk skal tigge og bede superstriglerne om de ikke nok, please, søde,søde med sød på toppen, vil slette lortet fordi han/hun får det så dårligt over trådens udvikling og synes at han/hun mod sin vilje har endt med at hænge en god ven ud.....for så at få at vide, at "den slags gør vi ikke, når ikke loven er overtrådt"

Det er faktisk lort.
Og det var bl.a.. dét der gjorde mig VOLDSOMT provokeret over, at Anders tilyneladende uden problemer kunne gå ind i samme tråd og slette/rette hvad-det-ny-var...og at han faktisk gjorde det uden skrupler.
Jeg har rettet bager for smed i en vis udstrækning, og det er jeg faktisk ked af Anders.
:ked:

Du har min undskyldning, idet omfang du synes du kan bruge den til noget!
:lol:

Men det her er faneme uværdigt for os alle: at vi ikke længere har hals- og håndret over vore ord og at alle vi strigler af begge køn som siden forums start uden problemer har kunnet finde ud af at bruge den slet/ret funktion, nu pludselig pga EEN hystade der render ind og sletter alle sine indlæg (hvorved vedkommende egentlig skåner fremtidens læsere for en hel del crap :ondgrin:) er endt i den situation som Nina var I i går: at måtte tigge og bede en Moderorne om de ikke godt ville slette dét som hun selv opfattede som dybt nedværdigende for en god ven og som hun på ingen måde havde forestillet sig kunne komme ud af hendes startindlæg....men uden held, fordi det ikke strider mod gældende lov.
:opkast:

Pleeease: giv os den funktion igen!!!
Vi er for sguhelvede da voksne mennesker, aktive forumsbrugere og ikke påfaldende meget dummere end gennemsnittet: det KAN ikke være rigtigt, at vi alle skal "under administration" pga én fucking episode??
:hva:[/quote:3fb6f92e0f]

Jeg er altså en lille smule forelsket i dig.

:elsk:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Ved I hvad?

Post by Anja »

Tjøøøøø - altså jeg kan godt se princippet i at der selvfølgelig ikke skal være forskel på brugerne, samtidig har jeg det sådan at man må stå inde for det men skriver og tage de bank der evt. følger.

Jeg har vist aldrig slettet noget, ok, jeg har muligvis rettet en stavefejl, men det har ikke optaget mig så meget at det fylder i min hverdag.

Angående det at fortryde et indlæg, så har jeg det lidt sådan, at hvis man indrager 2. part, må man lige spørge om lov først, eller lade være, det er det nemmeste (i alle fald for mig).

Jeg har skrevet ting herinde, som ikke er skide smart i forhold til arbejdsgivere og dele af familien (halleluja for at spædbørn ikke er født med evnen til at læse og forstå), men jeg har faktisk overvejet det inden det blev skrevet (jeg tænker især på en gammel tråd om euforiserende midler).

jeg tror jeg stiller mig lidt på sidelinien ang. denne slette diskusion, jeg er totalt "meningsløs" og tier andægtigt...

Men jeg er da også lidt forelsket i Annette, kan man være andet? :hhansen:

Bager du en kage til mig nu, Annette? :lea:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Ved I hvad?

Post by Lone Beck »

[quote:35b58d19d5]- og så som prikken over I'et faktisk skal tigge og bede superstriglerne om de ikke nok, please, søde,søde med sød på toppen, vil slette lortet fordi han/hun får det så dårligt over trådens udvikling og synes at han/hun mod sin vilje har endt med at hænge en god ven ud.....for så at få at vide, at "den slags gør vi ikke, når ikke loven er overtrådt" [/quote:35b58d19d5]

Og jeg kan så forsikre om, at det ikke hjælper at "please" os - vi holder os sateme da til reglerne!!!!!!!!! :ond:

Jeg er pissetræt af, at folk i flere år nu har jublet over, at her kan man skrive hvad man vil, bare man overholder loven OG AFFINDER SIG MED AT ENS DUMHEDER IKKE BLIVER SLETTET!!!! -for nu at hyle i kor, fordi Nina har fortrudt et indlæg.

I har selv pointeret ovenstående overfor nye skribenter - gang på gang - og med betydelig stolthed.

Jeg synes sgu I skubber hele ansvaret for Ninas tråd over på os? Personligt har jeg slet ikke svaret i tråden, så jeg føler sgu ikke meget ansvar for den.

Men vi kan da overveje at genindføre rette-knappen. Så ser jeg bare ingen grund til at gemme på gamle/inaktive tråde. så må det vel mere betragtes som et chatroom.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply