Skal vi kunne slette igen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Skal sletteknappen genindf

No way, Jos
4
7%
Enkelte fnug m
26
48%
n
24
44%
 
Total votes: 54

PiaK

Skal vi kunne slette igen?

Post by PiaK »

Ja, lige en hurtig afstemning, affødt af et par debatter jeg hurtigt har skimmet igennem.

Ret enkelt :-)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Skal vi kunne slette igen?

Post by annetteB »

Så, nu har jeg stemt: det ER dejligt at bo i et diktatur med ytringsfrihed!
Det synes jeg de skulle overveje at indføre i alle andre bananstater osse!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Skal vi kunne slette igen?

Post by gukuvi »

Nemlig!!!

VH Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Skal vi kunne slette igen?

Post by Nina »

Jeg har jo - "overraskende nok" :ide: - stemt Ja tak!

Ikke til som sådan at slette hele indlæg eller tråde - men at kunne ændre i det skrevne, uden at meningen går tabt.

Venlig hilsen
Nina
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Skal vi kunne slette igen?

Post by MetteboDeluxe »

Jeg kunne ikke være mere ligeglad :-)
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Skal vi kunne slette igen?

Post by KatieKat »

[quote:e4ced2626a]Ikke til som sådan at slette hele indlæg eller tråde - men at kunne ændre i det skrevne, uden at meningen går tabt. [/quote:e4ced2626a]
Men hvordan sikre man sig at folk kun retter så meningen ikke går tabt og ikke bare sletter alt og ødelægger lange gode tråde?

Jeg vil hellere have indført at navne og links til udeforstående slettes på opfordring.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Skal vi kunne slette igen?

Post by annetteB »

[quote:39587fa1e5]Men hvordan sikre man sig at folk kun retter så meningen ikke går tabt og ikke bare sletter alt og ødelægger lange gode tråde? [/quote:39587fa1e5]

ja, for det har jo været et enoooormt problem tidligere.
Fire brugere ud af 650 har benytett sig af lejligheden!??!
Nej, kom nu AN mennesker!?
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Skal vi kunne slette igen?

Post by aribeth »

Man kan også anskue det på den her måde!!

Har det egentlig været i striglers grund-ide at man har kunnet slette?! Har det muligvis ikke været en fejl helt fra start af?

Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Skal vi kunne slette igen?

Post by HHansen »

Jeg har stemt at jeg er ligeglad.

Og jeg kan seriøst ikke se det gør en forskel.
Jeg kan heller ikke se hverken det ene eller det andet kan stride imod grundideen.

Måske er jeg bare ignorant. Hvis jeg laver en stavefejl, der er graverende for forståelsen, så kan jeg da bare skrive et indlæg mere hvor jeg retter det. Jeg BEHØVER ikke rette i det samme indlæg for at løse problemet.

Omvendt - så kan jeg sgi heller ikke se problemet i at man KAN slette et indlæg. Ja, det er da irriterende hvis nogen sletter deres indlæg i en debat - men så er det heller ikke værre.

Jeg kan fint leve med enten det ene eller det andet. :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jakob
Posts: 16
Joined: Thu 1. Jan 2009 03:13

Skal vi kunne slette igen?

Post by Jakob »

[quote:f25844aa17="PiaK"]Ja, lige en hurtig afstemning, affødt af et par debatter jeg hurtigt har skimmet igennem.

Ret enkelt :-)[/quote:f25844aa17]


Ja, det var jo ikke så svært. ;o)

Spørgsmålet er måske nærmere, om det også er fair og god demokratisk kultur at starte en afstemning midt i en ophedet debat, eller om det nærmere stimulerer til uønsket pøbelvælde.?
Post Reply