Afstemning

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Afstemning om sletteknappen

No way, Jos
13
29%
Enkelte fnug m
1
2%
n
31
69%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
0
No votes
 
Total votes: 45

Superstriglerne
Posts: 8
Joined: Fri 2. Jan 2009 11:37

Afstemning

Post by Superstriglerne »

Vi har besluttet at retteknappen uden tidsbegrænsning ikke kommer tilbage, men vi har tænkt lidt over det og vi vil gerne spørge jer brugere hvor mange der fortsat vil bruge forummet hvis retteknappen ikke genindføres og hvor mange der vil bruge det hvis vi indfører en midlertidig sletteknap.

Vi synes det vil være spild af tid at opgradere forummet hvis folk bagefter alligevel flygter i stort tal. For at indføre en midlertidig retteknap skal vi nemlig lave en større opgradering.
Kokjo

Afstemning

Post by Kokjo »

Jeg bliver alligevel, jeg har aldrig brugt den knap - jeg kunne ikke være mere ligeglad.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Afstemning

Post by KatieKat »

Som jeg husker det er den opdatering ved at være på høje tid under alle omstændigheder. Det er jo udelukkende pga tidsmangel vi ikke lavede den for længe siden.

Uanset går jeg ingen steder.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Afstemning

Post by Lena »

Jeg bliver - slet og ret..............! :hhansen:
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Afstemning

Post by Annemaja »

Tja - jeg har heller aldrig brugt den eller vidst den fandtes - så jeg lever udemærket uden....

Ville hellere end en retteknap ønske mig en høflig opførsel brugerne imellem.... :fy:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Afstemning

Post by Jasper »

Jeg har enkelte gange forsøgt, at rette mine indlæg for stave fejl, men som PC blondine har jeg måtte give op................jeg har ikke kunnet finde ud af det :anonym:

Jeg er ligeglad om den er der eller ej.
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Afstemning

Post by gukuvi »

Jeg bliver da også selvom slet/ret funktionen ikke mere er tilstede, også selvom det ikke passer mig, man indretter sig vel efter det.

Det bliver så det eneste forum, jeg har oplevet , hvor det ikke kan lade sig gøre, at rette bummerter, idet mindste indenfor et tidsrum.

VH Gunni.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Afstemning

Post by gukuvi »

Lige bortset fra HN, men det er jo også specielt.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Afstemning

Post by LoneR »

Kæreste superstrigler.

Der er da INGEN der forsvinder for evigt fra dette forum, bare fordi I laver en ændring i det!

Folk er da afhængige af dette her - og selvom der så skulle være en enkelt der smutter - so what. Det er jo dem der har besværet med at oprette endnu en bruger, når de fortryder.
Prøv lige at tænke tilbage på den ene bruger, som var så satans besværlig at slippe af med - selvom der blev mobbet i stor stil ( elelr tilhører det massefortrængningen- jeg har læst at I påstår I aldrig har mobbet.....)
Forummet er som I synes det skal være - der er 600 medlemmer - tænk hvis de alle var aktive, så kunne I sgu da ikke lave andet end at forespørge?!

I er blevet stædige OG blødsødne...... :ond:

Lone - som forresten nu har to brugere - kunne ikke huske den gamles kodeord :lol:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Afstemning

Post by LoneR »

Men der mangler en afstemningsmulighed : "Jeg bliver, men under protest, da jeg ønsker en rettefunktion"
Post Reply