Der gik hul i hunden!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Der gik hul i hunden!

Post by Jasper »

Øv!

Er de alle sammen hanner?
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
aribeth

Der gik hul i hunden!

Post by aribeth »

av det lyder træls... jeg ved ikke så meget om hunde, men hanhunde og kastrater er vel ikke nær så slemme som tæver med det der med at ville æde hinanden? Jeg HAR i hvert fald oplevet et par tæver gå løs på hinanden...PUHA!!

Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Der gik hul i hunden!

Post by Lone Beck »

[quote:ca3c980fc5]Så nu har jeg puttet den lille smukke inde i sengen mellem dyner og puder.... [/quote:ca3c980fc5]

Mon ikke kræet synes det var skrammerne værd? :hhansen:

God bedring med ham :-)

Jeg har en hest med store skrammer. Skipperen har åbenbart været rigtig led ved Maggie, for hun har to store afskrabninger og hævelser på den ene skulder - og et sæbeøje! :oeje:

Men hun er nu ikke blevet puttet ind i sengen... :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Der gik hul i hunden!

Post by lisbethdue »

Jeg tror på tæver er værre - faktisk siger "man", at hanhunde markerer/slås til den der bestemmer, har vundet. Tæver slås til døden.

God bedring med den bette.
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Der gik hul i hunden!

Post by Annemaja »

Uha Smukke-ped.

Vi har prøvet næsten det samme her, der gik bare ikke helt så meget hul - men det var vores dengang nye tæve, der lige syntes hun skulle score ALT spiseligt først og mest...

Vi måtte så lige lære hende, at her får alle - og man spiser kun sit eget ;-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Der gik hul i hunden!

Post by Lone Beck »

[quote:7b98551185]Jamen Lone...han putter da under dynen med mig hver nat....hehe [/quote:7b98551185]

Okay - det gør mine heste ikke. Og da slet ikke mine hunde. Men hvis jeg skulle have firbenede sengekammerater under dynen, blev det sgu hestene :skoer:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Anno
Posts: 104
Joined: Thu 8. Jan 2009 12:26

Der gik hul i hunden!

Post by Anno »

Træls for den lille str, men de er jo heldigvid sejlivet.

Det er ganske korrekt, at tæver som slås, slås til døden, og han hunde "bare", om hvem der er stærkest, i den del af dyre verdenen, er det sqtte kvinderne der er klogest :P

God bedring med ham.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Der gik hul i hunden!

Post by Amts »

Jeg er så glad for mine Labbere som kan æde i samme rum, dele ben og legetøj og alt sammen uden at ryge i totterne på hinanden - uanset køn.

Det er virkelig en af de store fordele jeg sætter pris på. Hvor er det bare besværligt når man har et kræ inde af anden herkomst som laver ballade over alt og intet men især mad.

Jeg håber hunden er ok Ped og at den nyder den ekstra opmærksomhed :heidio:
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Der gik hul i hunden!

Post by Zanne »

[quote:788df0510f]Det er ganske korrekt, at tæver som slås, slås til døden[/quote:788df0510f]

Så er det sandelig heldigt at vores hunde ikke slås. Ditte og jeg har tilsammen 5 hunde, deraf 4 tæver. Ditte har 2 og jeg har 3 hunde. Minimum 3-4 gange om ugen spiser vi sammen, og det gør hundene selvfølgelig også. Altid uden nogen former for ballade, i køkkenet hvor gulvpladsen måske udgør en 10-12 m2.

[quote:788df0510f]Hvor er det bare besværligt når man har et kræ inde af anden herkomst som laver ballade over alt og intet men især mad. [/quote:788df0510f]

Racerne spænder fra rottweiler, retriewer, hyrdehund/shæferkryds til et par små terrierblandinger. Temperament er der nok af, men de er alle oplært til at respektere naboens "rum" og holde snuden i egen skål.

Så hunde af anden herkomst en labber, kan sagtens lade være at lave ballade, også over mad. :lea:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
-HeidiZ-
Posts: 359
Joined: Fri 7. Mar 2008 19:46

Der gik hul i hunden!

Post by -HeidiZ- »

Apropos hund i sengen.. Det ville vi i hvertfald heller ikke have. Og da slet ikke kæresten.
Men hvem ligger nu og putter inde ved os næsten hver dag? Tjaa.. :floejt:
Og hvem er det der plager for at få Coco med ind og putte? Min kæreste ja

Nogle vil måske mene det er klamt.. Men det synes jeg nu ikke. Sengetøjet bliver skiftet én gang om ugen, og der hverken lugter det eller er beskidt.

God bedring til vuffer forresten, gad vide om den ikke har lært at holde næbet for sig selv en anden gang :hhansen: :hhansen:
-HeidiZ-
Ingen kvinde kan være så dårlig at hun ikke kan være en mands bedre halvdel.
Post Reply