Aftensmad...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Aftensmad...

Post by aribeth »

Hvad skal i have?

Vi skal have Gnocchi med tomatsauce med aubergine og svampe... og så skal vi have noget farsbrød fra den anden dag...

Det er LANG tid siden ejg har fået gnocchi sidst pg nu ahr jeg lavet dem selv så jeg håber de er gode... det er jo herrenemt at lave...


Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Aftensmad...

Post by HHansen »

Jeg fandt 4 bøffer af oksefilet i fryseren. De skal grilles.
Og så bliver det med ovnkartofler og bearnaise.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Re: Aftensmad...

Post by aribeth »

mmmmm

Vi skal have Entre Cotes imorgen.... men er det ikke LIDT for meget at tænde weberen for to bøffer?!?!

Jeg ønsker mig en lille almindelig bordgrill!!


Katrine
aribeth

Re: Aftensmad...

Post by aribeth »

LUK RØVEN PED!!!


Lav noget spaghetti med kødsovs... eller lav kødboller med parmesan/citron/persille i.... jeg har en opskrift på kødboller inde på opskriftsforum mener jeg... den kan du sagtens improvisere over... og så bare i en tomatsovs... så kan da da lege Lady og Vagabonden med manden :lea:


Katrine
CacaoTraum
Posts: 24
Joined: Fri 17. Oct 2008 20:53

Re: Aftensmad...

Post by CacaoTraum »

Vi skal have rød karrysuppe - tror jeg det var? :aribeth:
Med væmli' hilsen Aja...
ich bin kein Klugscheisser ich weiß es wirklich besser!
Lisbeth Sejberg

Re: Aftensmad...

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg skal bare have købesuppe fra Brugsen ....... med snot :opkast:
Når jeg har spist det, vil jeg drikke noget mere te med brun rom. Det hjælper sikkert ikke direkte på en bihulebetændelse, men gør det måske bare en anelse sjovere :fuld: ....... og den sidegevinst skal man sgu ikke kimse af :hhansen:
Mvh. Lisbeth
aribeth

Re: Aftensmad...

Post by aribeth »

nårh Lisbeth....

Varm rom er godt.... jeg er sikker på det hjælper... du skal bare drikke nok af det!!
:hhansen:

Katrine
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Aftensmad...

Post by HeidiO »

Vi skal have restelasagne fra i går - og jeg er hundesulten, så det bliver snart varmet.
Heidi
PiaK

Re: Aftensmad...

Post by PiaK »

Jeg skal have græskarsuppe...Det har jeg aldrig smagt, så det er jeg spændt på :aribeth:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Aftensmad...

Post by Stimata Doamna »

PiaK wrote:Jeg skal have græskarsuppe...Det har jeg aldrig smagt, så det er jeg spændt på :aribeth:


Græskarsuppe er godt!!

Vi skal have rugbrød. Anne-Katrine og jeg har spist varm mad til middag i vores respektive kantiner, men det kan da godt være, at vi lige snupper en portion græskarsuppe til at skylle alt det væmmelige brød ned med - når du nu lige bragte emnet på bane, Pia :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply