Eksamens lede

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Eksamens lede

Post by CXEC »

ARGH, forvaltningsret, min bror og hans vivs speciale, er IKKE bestået :mur: og jeg er ret ærgerlig fordi det betyder at jeg bliver nødt til at skubbe den foran mig til en gang i sommer/august.... eller noget i den stil. Eller der er vidst allerede en i marts, men jeg er ikke sikker på at jeg kan overskue det for vi skal igang med vores bachelorprojekt lige om lidt, men jeg må hellere tale med brandstationen imorgen....

Dog er den fra december da bestået. Det er da lidt, for så klipper de ikke min SU :mikkel: Bær derfor venlogst over med mig.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Eksamens lede

Post by KatieKat »

Jeg fatter ikke et hak af det indlæg? Hvorfor skulle det ødelægge noget for dig at din bror og hans kone ikke har bestået deres speciale? Det kan da ikke have noget med dig at gøre?
Og hvad skulle det hjælpe at tale med brandstationen?

Tillykke med decembers eksamener, men resten giver ikke rigtigt nogen mening.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Eksamens lede

Post by CXEC »

Det er min esamen, men deres speciale, der ikke er bestået. Beklager den forblommede forklaring.... :ked: :ked: :ked:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Eksamens lede

Post by KatieKat »

Ja, jeg er bange for at jeg stadig ikke er med. Hvad har det med din eksamen at gøre at det er deres speciale?

Og hvad er det for en brandstation?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Re: Eksamens lede

Post by Ms Strangefield »

Jeg tror godt jeg forstår det. :atengstedt:

Det er bror + svigerindes speciale TIL DAGLIGT som Celeste har været til eksamen i på hendes uddannelse. Og er dumpet (øv for helvede hvor surt)

Derfor skal hun op til sommer.

Brandstationen gætter jeg på er noget arbejde, som nu skal koordineres med den eventuelle øgede mængde læsestof??
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Eksamens lede

Post by KatieKat »

Ahh. Ja det giver mening. Bortset fra det med brandstationen. Jeg troede du arbejdede hos en advokat Celeste?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
PiaK

Re: Eksamens lede

Post by PiaK »

Denne tråd ville uden tvivl give mere mening hvis jeg havde drukket :hhansen:

Uanset, kan jeg godt læse det er synd for dig Celeste, du må på den igen :-? Jeg misunder dig ikke :nejtak: Du skal nok klare den, og godt du kan bevare SU'en :askepot:
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Eksamens lede

Post by Frieser9460 »

Jeg er tilbøjelig til at sige mig enig med Pia K! :lol: :lol: :lol:

Det er da bare møgærgerligt med den eksamen, Céleste, man ja... du må op på hesten igen, som man siger! Og så håber jeg og krydser fingrene for, du består med bravour til sommer! :jeanie:

Brandstationen? Hm... nej, den har jeg altså heller ikke HELT fundet sammenhængen med... :lol: :lol: :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Eksamens lede

Post by Zippeline »

Argh, dumpet fag er bare superærgerligt. Men ja, giv den hele armen til sommer. Godt du kan beholde SU'en, selvom det altid er surt, når ens studie skal gøres mere besværligt med uventede re-eksamener.

- Zip.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Eksamens lede

Post by CXEC »

Brandstationen hedder den bygning vores studievejledere sidder i, det giver naturligvis ingen mening hvis ikke man ved det.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply