Jeg er glad fordi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Jeg er glad fordi

Post by CXEC »

Er bare GLAD fordi....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Jeg er glad fordi

Post by FruTusse »

Dejlige indlæg at læse :katiekat:

Selvom jeg synes at tilværelsen har været lidt hård det sidste år så er jeg alligevel glad fordi:

- min fantastiske hest er i hopla og ikke lader sig slå ud at stå alene på et frimærke af en sygefold med to halte ben :ked:
:elsk:
- min ødelagte skulder er faktisk en smule i bedring og med udsigt til at blive endnu bedre efter en operation efter sommeren :heidio:
- jeg har en enestående familie og venner som altid bakker op og er der for mig :gunilla:
- jeg har den mest fantastiske og fjumsede hund - elsker hende af hele mit hjerte :elsk:
- hehe......og fordi jeg også har to superdejlige søde og fjollede katte :elsk:
- det er forår og det er altså bare min favorit årstid, elsker når det hele plopper ud og bliver helt lysegrønt - så ser verden ikke helt så sort ud alligevel
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Jeg er glad fordi

Post by spender »

Hvor er det dejligt at læse alle jeres indlæg. Nogle ting er små, andre store- men det vigtigste er at man kan se dem og glædes ved dem. Af og til har man så travlt at man ikke husker at stoppe og tænke på alle de ting man har at være glad for..

For bare 1 år siden syntes jeg alt var sort i sort. Hold fast en ændring der er sket :heidio:
Pr
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

Re: Jeg er glad fordi

Post by Kikærten »

Fair Forsikring har besluttet at dække alle vores udgifter til bisættelse/gravsted af menneskelige årsager, selvom de slet ikke er forpligtet, da Julie kun havde ansvarsforsikring. Vores bedemand har overtalt dem.

Her er virkelig et selskab, som har levet op til sit navn :respekt:
Små gule der kan og vil
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Jeg er glad fordi

Post by BeritH »

Kikærten wrote:Fair Forsikring har besluttet at dække alle vores udgifter til bisættelse/gravsted af menneskelige årsager, selvom de slet ikke er forpligtet, da Julie kun havde ansvarsforsikring. Vores bedemand har overtalt dem.

Her er virkelig et selskab, som har levet op til sit navn :respekt:


Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvad I kæmper med er hårdt nok, så behøver man ikke også at skulle battle om økonomien.

:askepot: til Fair.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Re: Jeg er glad fordi

Post by spender »

BeritH wrote:
Kikærten wrote:Fair Forsikring har besluttet at dække alle vores udgifter til bisættelse/gravsted af menneskelige årsager, selvom de slet ikke er forpligtet, da Julie kun havde ansvarsforsikring. Vores bedemand har overtalt dem.

Her er virkelig et selskab, som har levet op til sit navn :respekt:


Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvad I kæmper med er hårdt nok, så behøver man ikke også at skulle battle om økonomien.

:askepot: til Fair.

BeritH


Vil bare erklære mig helt enig her Berit. Virkelig en anstændig handling af fair forsikring
Pr
aribeth

Re: Jeg er glad fordi

Post by aribeth »

Jeg har lige parteret, udbenet, skåret og hakket 1½ gris... og bagt en leverpostej og spist to madder med masser af det på!!

DET gør mig glad :-)


Katrine
PiaK

Re: Jeg er glad fordi

Post by PiaK »

Jeg er glad fordi ældste kid er i bedring og yngste er frisk og rask (endnu ihvertfald)

Det er også rart vores ombygning lakker mod enden (Lakker?! underligt ord) Og at vi skal have stegesostegt lam i aften :aribeth:

Nu mangler vi kun lige at sætte de sidste vinduer i, de er malet og det hele. Så skal der *bare* filt og tapet op..og voila, vores hus er meget større :hhansen:

Image
(Og temmeligt meget mere rodet udenom)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg er glad fordi

Post by Godzilla »

Jer er glad for at Spender kommer sig og har det godt. :askepot:

Og jeg er glad for at jeg går på en spændende uddannelse.

Jeg er glad for at bo her i det dejlige Nordsjælland hos Nina og Jes, som har været så søde og hjælpsomme. Tak Nina og Jes. :kindkys:

Jeg er glad for mine dejlige æsler. :elsk:

Jeg er glad for at jeg bor i et land hvor jeg kan leve et ordentligt liv, selvom jeg ikke kan arbejde nok til at klare mig selv økonomisk.

Jeg er glad for mit arbejde med skønne unger.

Jeg er glad for at kæresten og jeg har fundet hinanden igen.

Jeg er glad for at en psykiater-ping har tid til at tjekke mig for ADHD uden ventetid.

Jeg er glad for at det er forår og at der er blomster på alle mulige buske og træer.

Og denne her tråd gør mig glad.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
PiaK

Re: Jeg er glad fordi

Post by PiaK »

Godzilla :elsk: :elsk: :elsk:
Du er sgu et særligt menneske! (På den absolut gode måde)
Post Reply