Utoskab

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply

utroskab

No way, Jos
24
60%
Enkelte fnug m
4
10%
n
2
5%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
0
No votes
Kongehuset styrer - afskaf folketinget - jeg vil have enev
3
8%
T
7
18%
 
Total votes: 40

User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

Re: Utoskab

Post by Linski »

Jeg har svaret, at jeg skrider - og jeg håber, jeg ville være stærk nok til rent faktisk at gøre det, hvis jeg nogensinde stod i den situation..

Jeg ville ikke kunne acceptere utroskab, altså min kommende mand skal ville MIG og ingen anden, om han så er fuld eller ædru. Desuden er jeg i forvejen så jaloux anlagt, så jeg tror ikke det ville blive mindre, hvis en kæreste/mand havde været mig utro.

Men alt er så nemt i teorien, og det er tit noget andet når man rent faktisk står overfor det. Ligenu skulle jeg måske starte med at finde en mand :linski: :ehh:

- Helene
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Utoskab

Post by annetteB »

Min mor sagde engang at "Man kan jo tilgive en mand meget, når bare han er underholdende"
Dét tror jeg hun har ret i.
:lol:

Så mit svar på spørgsmålet afhænger af, hvor underholdende manden er når han er hjemme.
:lea:

Ellers har jeg det lidt som Mary McDonald i "ægget og jeg" som overraskede manden i høet med en malkepige og rendte høtyven i røven på ham "for at give ham en lærestreg"....og dét blev det, for han døde af blodforgiftning.
Da var Mary naturligvis lidt langt nede en tid - men som hun ræsonnerede så ville hun jo have gjort det samme igen, hvis situationen havde været den samme, og så kunne hun jo dårligt tillade sig at beklage sig over sin enkestand.
:lol:

Og sådan må det vel være: Hvis man reagerer velovervejet på partneren utroskab, så kan man ikke bagefter tillade sig at brokke sig over udfaldet, selv om det ikke blev som man håbede.
Jeg har haft situationen tæt på et par gange i min fortid og har handlet ret velovervejet begge gange. Udfaldet blev som jeg havde forventet....men perioden i hvilken jeg overvejede hvad min reaktion skulle være - den var eddermame ikke sjov.
:opkast:

Skulle det ske igen i dette liv, så må den involverede mand hellere sørge for at være MEGET MEGET underholdende, hvis forholdet skal overleve.....og jeg ikke skal overveje at anvende "MaryMcDonald-metoden"
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Utoskab

Post by CXEC »

Kort og godt, jeg var skredet! Og det VED kæresten!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Utoskab

Post by annetteB »

Kort og godt, jeg var skredet! Og det VED kæresten!


Så må man jo håbe, at han i al almindelighed ikke er for underholdende i dagligdagen.....det mindsker risikoen for fortrydelse bagefter. Fra din side, altså.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Utoskab

Post by BeritH »

Hvis der er en ting jeg ikke kan/vil leve med i et forhold, så er det mangel på respekt. Og utroskab er i min verden mangel på respekt, så det vil jeg ikke leve med. Med andre ord - jeg var skredet.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Utoskab

Post by Zanne »

Jeg er en smule imponeret af alle jer, der ville skride. Aldrig i livet, om jeg ville gå min vej. Aldrig. Skulle jeg reagere så drastisk, havde jeg da smidt manden ud. Ikke tale om, at jeg ville opgive alt på et splitsekund.

Men heldigvis har jeg aldrig stået i situationen, så det er rent gætværk. Og lige så lidt som jeg kender min reaktion på at vinde 58 mill, i lotto, så har jeg ingen ide om, hvordan utroskab vil påvirke påvirke mig.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: Utoskab

Post by CMN »

Tjaaee!

Af statistikker jeg er stødt på:

80 % af alle mænd har på et tidspunkt opsøgt prostituerede.
60 % af alle mænd har haft sex på arbejdspladsen.

Og har I egentlig nogensinde set, hvor mange gifte mænd, der søger sex og faste elskerinder på datingsiderne? Mænd der vel at bemærke IKKE ønsker at forlade deres koner.

Hvad med cybersex - er det utroskab?

Men det er selvfølgelig ikke nogen af Jeres mænd.

Hvordan jeg selv ville reagere. Blive ked af det!

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Utoskab

Post by annetteB »

80 % af alle mænd har på et tidspunkt opsøgt prostituerede.


Bare sådan i folkeoplysningens navn: Den statistik vil jeg eddermame gerne se inden jeg tager dét tal for gode varer.
Jeg har selv i dagspressen læst et tal (med ret troværdig kildeoplysning)som ikke engang tilnærmelsesvist når op på det tal du dér serverer og med al ære og respekt for den ustyrlige mandlige sexualitet, så tillader jeg mig ærlig talt at tvivle på din oplysning indtil jeg ser kilden til den....og måske osse bagefter, afhængig af kilden.
:lea:

Men om det er således, så tror da fanden at der ikke bliver lovgivet imod sexkøb.
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Utoskab

Post by BeritH »

CMN wrote:[color=#0000FF]

80 % af alle mænd har på et tidspunkt opsøgt prostituerede.
60 % af alle mænd har haft sex på arbejdspladsen.



Men det siger jo ikke noget om, hvor mange der har gjort det, mens de var i forhold.

Jeg er egentlig lidt overrasket over, hvor mange der vil "finde sig i" utroskab. For mig er det en helt og aldeles utilgivelig handling, der ville simpelthen ikke være basis for et forhold bagefter.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CMN
Posts: 380
Joined: Thu 13. Aug 2009 20:51

Re: Utoskab

Post by CMN »

Mange her har alderen til at være gamle hippier, dengang var der en vis (stor) tolerance for den slags, eller børn af samme.

Jeg ville sgu da ikke synes om det, men bryde forholdet, det tror jeg ikke.
Kommer an på situationen.

Kildeangivelse på statistikker? Dagspressen.
Kan da ikke huske hvor. Men sandsynligheden for at det er EB er stor.

Mht gifte mænd og købesex, ja der har konerne jo altid valgt at se den anden vej, så hvorfor skulle det være så meget anderledes nu? Der er en del damer, der ernærer sig ad den vej og der tjenes styrtende med penge i branchen (bagmænd mm.) De penge kommer nok ikke fra et fåtal. Købedamerne beretter i artikler, at langt størsteparten af deres kunder er velærværdige gifte mænd, der trænger til lidt omsorg. Tag den de damer!

Min opfattelse er, (med mindre man har et lidt mere kinky forhold) at vejen til den enes utroskab, er noget der skabes af begge parter. Derfor er der ikke kun een skyldig i miseeren. Så bare at bryde uden videre, der er jeg ikke så sikker!

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
Post Reply