flæskeposen!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

flæskeposen!

Post by aribeth »

Jeg er ved at være GODT træt af den bløde flæskepose der har manifesteret sig på min mave efter Max blev født, og så altså IKKE er blevet mindre (og det har garantrisset ikke noget at gøre med at jeg ikke stoppede med at spise da jeg trappede amningen ned :linski: )

Jeg er selvfølgelig også fed alle mulige andre steder, men det sidder stratrgisk fornuftigt :hhansen:

Bare ikke lige den her bløde pude... arghhhhh


Er der NOGEN derude der har gode træningsfif til lige maven...?!?!
Så jeg kan få strammet lidt op pg mindsket flæskeposen... det er pisse irriterende at mine nye jeans sidder herregodt på mig og så ligger der sådan en fedtpølse ovenpå liningen!!



Katrine
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Re: flæskeposen!

Post by Jillow »

mit råd er spis mindre og dyrk motion.. Gerne fitness, eller svømning sammen med din søn, Mor/barn svømning eller mor/barn gymnastik..

Er heller ikke selv i den tynde/slanke ende men jeg styre klart selv min vægt og det der puttes i min mund, går til fitness 2 til 3 gange i ugen.

Mit fedt/flæske problem kom da jeg fik mit første barn, det jo enten eller det med børn og flæsk når man er but-livet i forvejen.

Jeg har tidligere ikke haft vægt problem da min vægt altid har ligget på 68 -70 kg men det er sgu en krig siden, den er på 90 runde kg nu..
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
aribeth

Re: flæskeposen!

Post by aribeth »

ja den er jeg med på... :-) jeg skal klart til at styre mit madindtag igen... det var lige så nemt at jeg kunen spise hvad jeg ville da jeg ammede fuldt ud, men den går altså ikke længere. :linski:

Vi går allerede til svømning :-) det er super godt.


Men jeg mangler nogle deciderede råd til opstramningen af maveflæsket...


Problemet er lidt at jeg faktisk HAR tabt mig siden graviditeten... mine ben er endda blevet slankere... jeg har bare den her kuffert på maven som faktisk er blevet lidt større her på det sidste!! SKIDE irriterende!!!!



Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: flæskeposen!

Post by 99E »

Mig bekendt kan man ikke punktforbrænde - du kan godt træne mavemuskler, men fedtet sidder så stadig udenpå.
Der er vist nok ikke andet at gøre end at tabe sig "helt" - desværre.
Du kan selvfølgelig kopiere opskriften på "Skrump af Fedtkam hos Heste" og give dig til at gnaske magnesium og kanel... :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Re: flæskeposen!

Post by aribeth »

æææævvvv Ninie... men det er vist rigtig nok ...

Nå, men jeg må hoppe med på Kelds kulhydrattællerkur så... han taber sig gennemsnitligt ½ kilo om ugen... og 1 cm i livet hver uge....


Tror du det hjælper hvis det der kanel er i kage?!?!


Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: flæskeposen!

Post by 99E »

aribeth wrote:Tror du det hjælper hvis det der kanel er i kage?!?!

ORK ja! KLART!!!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: flæskeposen!

Post by JoS »

aribeth wrote:Tror du det hjælper hvis det der kanel er i kage?!?!


Den her er helt sikker. Og der er æble i, så det er viiildt sundt - du taber fluks enhver tyngende lyst til at blive tynd:

1 pk butterdejsplader af de små fra Netto
Smør
Æble i skiver
Kanel
Sukker

Bred æbleskiver ud på den halvdelen af butterdejspladen. Fordel et par klatter smør ovenpå. Drys med rigeligt kanel og sukker. Luk sammen og pres kanterne fast med en gaffel. Bag ved 180 grader i ca. 7 minutter eller indtil æblefætrene er gyldne. Creme fraiche eller vanilieis øger sundhedsværdien - alle ved jo at mælkeprodukter er sunde! :hhansen:

Anyway... For at få hold på dellen hjælper kun at tabe sig. Jo mere faste mavemuskler du får, jo mere vil dellen synes. Hvis du vil have tips til at træne både inderste og yderste mavemuskler, har Callanetics systemet en god indgangsvinkel (Google og du skal finde...). Husk altid at trække maven ind og pust ud før du begynder, det gør øvelserne mere effektive. Og nødvendige, hvis du lige får forspist dig i æble-kanelsnitter.
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
aribeth

Re: flæskeposen!

Post by aribeth »

men kan man godt sådan noget der uden kondi Ped?!

jeg har ingen kondi... det er da pinligt at stå dernede og svede så...


Jo mere faste mavemuskler du får, jo mere vil dellen synes.


Er det så i virkeligheden fordi jeg har fået bedre mavemuskler!!!!?! for det har jeg faktisk :linski:



Øv dne opskrift lyder godt.... :aribeth:


Katrine
User avatar
JoS
Posts: 74
Joined: Thu 2. Oct 2008 09:03

Re: flæskeposen!

Post by JoS »

aribeth wrote:Er det så i virkeligheden fordi jeg har fået bedre mavemuskler!!!!?! for det har jeg faktisk :linski:

Øv dne opskrift lyder godt.... :aribeth:


Ja, du bliver jo smallere og fastere om taljen når fedtet ryger og musklerne bliver udviklet, og hvis dellen ikke bliver mindre, så bliver den mere synlig. Surt, men ærgeligt. Den ryger sikkert som det sidste når du har tabt tilstrækkeligt. Æble-kanelfætrene er en gudespise. Men jeg indrømmer det: nok ikke lige slankekost...
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
aribeth

Re: flæskeposen!

Post by aribeth »

nej... jeg skal ned under 2500 kalorier om dagen for at tabe mig ved kun den smule motion jeg ved jeg kan få dagligt... og hvad kan man spise... to af de der, så er man dækket ind på en hel dag :lea:


NÅ, men jeg må jo bare vente på at maven forsvinder så den langsomme vej...


Jeg synes i øvrigt det er for dårligt at man ikke bare kan tabe sig lige midt på maven som det første sted... øvha


Katrine
Post Reply