Årsagen til mit fravær

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CharlotteL
Posts: 106
Joined: Sat 13. Dec 2008 16:27

Årsagen til mit fravær

Post by CharlotteL »

Hej
Ja jeg ved ikk om det er blevet bemærket at jeg har været meget stille herinde men her er årsagen, eller rettere sagt, årsagerne :hhansen:

Image
Molli, født d 14.8.09


Image
Victor, født 22.9.08



Image
Det første billede det er blykkes mig at tage af dem sammen, uden at sætte Mollis liv og lemmer på spil, fordi Victor enten forsøger at sætte sig på hende eller slår hende med diverse legetøj :mettebo: Dugfrisk fra idag.
Knus Charlotte
Nu husejer
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Årsagen til mit fravær

Post by CXEC »

Tillykke med Mollie! :gave: :sine: :sine:

(Jeg kan desværre ikke se billederne :roed: )
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Årsagen til mit fravær

Post by CXEC »

TYPISK de dukkede op lige efter jeg trykkede på send!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
aribeth

Re: Årsagen til mit fravær

Post by aribeth »

ihhh tillykke :-)


Katrine
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Årsagen til mit fravær

Post by Anja »

Tillykke tillykke :jeanie:

Jeg kan se der er lidt over 1 år mellem dem, hvordan fungerer det i praksis, kan viktor gå eller slæber du rundt på 2 børn?
PiaK

Re: Årsagen til mit fravær

Post by PiaK »

Orv! Du har da nok om ørerne :elsk:

Tillykke og nu MÅ jeg lige vide det! Er det dig der var *tante gul* eller sådan noget lignende i sin tid?

Uanset tillykke med nr. to, pseudotvillinger hedder det ikke det?

Du er nødt til at fortælle lidt mere :atengstedt:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Årsagen til mit fravær

Post by Lone Beck »

Du har da haft travlt :heidio:

Tillykke med familieforøgelsen :fest:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Årsagen til mit fravær

Post by MinnaN »

Sikke nogen skønne små troldepus du har dig der.. :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CharlotteL
Posts: 106
Joined: Sat 13. Dec 2008 16:27

Re: Årsagen til mit fravær

Post by CharlotteL »

Så sover begge unger, bedste tid på døgnet for mig :jeanie:
Jo det er mig der er tante gul, og jo har bestemt haft travlt med at forøge indbyggertallet her i huset, men nu er det osse slut. 3 børn så har jeg gjort min borgerpligt synes jeg :hhansen:
Der er faktisk ikk lidt over 1 år ml dem, men præcis 10 mdr og 22 dage :traet: bestemt ikk planlagt, og indrømmet, de første 3-4 uger efter Mollis ankomst, tænkte jeg flere gange, hvad fanden det var jeg havde rodet mig ud i :hva:
Vi var osse rigtig uheldige at Victor blev ramt af en salmonellaforgiftning som han fik raget til sig i vuggestuen, kun 1 uge efter vi var kommet hjem med Molli, samtidig med at faren til ungerne var nødt til at starte op på job da han er under uddannelse, så jeg stod helt alene med begge børn fra 6-18. Der var der altså dage hvor jeg slog hovedet ind i væggen og hulkede :graed: og overvejde om vi ikk kunne give en af dem væk. Jeg var jo nødt til at have Victor hjemme, og når den ene sov var den anden vågen, eller så var de sultene på samme tid osv osv :mettebo: Behøver jeg at sige jeg faldt besvimet om på sofaen om aften når de sov?
Jeg fik Victor flyttet fra Vuggestue til dagpl her 1.9 pga han konstant var syg og det har hjulpet gevaldigt :askepot: han har kun haft 1 sygedag siden. I vuggestuen nåede han lige at få 4 x MØB på 1½ mdr inden han fik dræn i.
Heldigvis er Molli nemheden selv, eller så har hun bare lært at rette ind, for Victor er endnu den af dem som skriger højest, så hans behov bliver tilfredsstillet først :-)
Hun sover godt om natten, og her hvor hun har rundet 9 uger er det gået op for Victor at Molli er et menneske, som desværre ikk vil lege med hans klodser selvom han ligger dem på hendes mave.
Victor stavrer rundt nu men når vi skal ud forgår det ved at jeg har Victor på den ene hofte og Molli i liften/autostolen i den anden hånd.
Det gir gode muller :lol: og ingen plads til en indkøbspose :tommelned:
Nå det var lige en lille opdatering
Knus Charlotte
Nu husejer
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Årsagen til mit fravær

Post by lisbethdue »

For satan kvinde du SEJ :askepot: :askepot: :askepot: :askepot: :respekt: :respekt: :respekt:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
Post Reply