Godt og skidt i 2009

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Godt og skidt i 2009

Post by Ane »

Lad os lige evaluere året..

Generelt er jeg glad.. mange ting er lykkedes og det bøvl der har været er blevet fikset.

Hesten har det godt - efter noget bøvleri med et hævet ben hen over sommeren
Bilen bøvlede og jeg købte en ny
Kæresten er sød
Jobbet er godt og travlt og der er spændende projekter på bedding
Cancer test i november gik godt - intet at finde til 5 års jubilæet

Ane

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg går ud af året med en noget blandet fornemmelse. Der er faktisk ikke så voldsomt meget der er lykkedes det sidste år - jeg har taget det ene forkerte valg efter det andet, og det har egentlig ikke været særlig sjovt. Jeg både håber og tror på, at 2010 bliver bedre - jeg er i hvert fald mere afklaret med, hvilke ting jeg skal fravælge i det år, og det giver en vis ro.
/SL
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Nina »

2009 ....

Jeg VED bare, at jeg skal huske at sætte risengrød ud på høloftet i år!!! :traet:
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Zippeline »

Jeg kan sige med fuld ærlighed, at 2010 SKAL og MÅ blive et bedre år.

Men på den positive side kan jeg vel tilføje, at mine skuldre metaforisk set er blevet meget, meget bredere på meget, meget kort tid.

- Zip.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Frieser9460 »

Uh... 2009 har også været en blandet fornøjelse for mit vedkommende... :-?

På positivsiden har det blandt andet været året, hvor jeg ENDELIG fandt min drømmehest (Falle-bassen), som har hjulpet mig utrolig meget i forhold til mine angst-/nervøsitetsproblemer og har haft masser af dejlige hesteoplevelser, samt mødt masser af dejlige nye mennesker, jeg er kommet til at holde meget af. :hhansen:

Men på negativsiden har det også været et år med økonomiske udfordringer og personlige udfordringer, og et år hvor jeg mistede en kær, firbenet ven (Bastiaan). :ked:

Så jeg har store forventninger til 2010! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Kikærten »

2009 har været mit værste år, og jeg tror ikke det kan blive værre.

- min yngste datter og 3 af hendes venner blev dræbt i april i en bilulykke.
- min chef har mobbet mig i 4 måneder :hva: Jeg har ingen anelse om hvad der lige skete dér, men 2. dag jeg var syg modtog jeg en opsigelse uden begrundelse. Narrøv!
- hunden er lige kommet til skade og er blevet opereret i benet.

2010 KAN kun blive bedre.
Små gule der kan og vil
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Godt og skidt i 2009

Post by HHansen »

Ser ud til at 2009 for mange har været et svært år - håber for jer alle at 2010 må blive bedre :askepot:

Hos mig har året også været blandet - jeg har haft mange svære stunder med mine børn der er ved at blive voksne, men som ikke HELT kan selv endnu - og som ikke HELT ved hvad de vil. Det er dog ikke SÅ alvorlige problemer de har - ihvertfald ikke når man nu ser dem lidt på afstand. Vi er da også nået så langt at ældste søn er kommet i behandling for sin ADHD og starter på en uddannelse til januar - og datteren fik gennemført sin 9. klasse og skal nu bare finde ud af hvad hun så skal.

Derudover har året bragt nogle gode ferier, og vores husprojekter skrider frem - dog lidt langsommere end vi nok havde regnet med. Men der er i det mindste ikke kommet ret mange ubehagelige overraskelser frem efterhånden som vi renoverer :askepot:

Alt i alt synes jeg vi har haft et godt 2009 og jeg glæder mig til 2010 der sikkert bliver endnu bedre :jeanie:

God jul og godt nytår alle sammen :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Anja »

Jeg synes jeg har haft et dejligt 2009 :askepot:

Jeg er glad for at jeg valgte at få et barn, det har virkelig været en positiv overraskelse, fedt at opleve at jeg godt kan finde ud af at være ansvarlig for et andet mennske der er afhængig af en :askepot:

Samarbejdet med farmand går fint :askepot:

Ingen, tæt på, er lagt i graven, i december, i år (jeg regner med at kome gennem måneden) :askepot:

Nu skal jeg bare ud og finde et job, har fundet job der lyder interessant som min søde veninde Ane hjælper mig med :askepot:

Stadig massere af gode venner :askepot:

Jo det går godt :lol:

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget skidt :ehh:
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Godt og skidt i 2009

Post by Annemaja »

2009 har været et følelsesmæssigt og økonomisk barskt år. Udover alvorlig sygdom hos flere af nærmeste familiemedlemmer, så blev min ældste hest meget syg og har været ved at dø og jeg mistede min højt elskede kat, der fik en uhyggelig kræftsygdom.

På den gode side er min hest, mod alle odds, kommet sig fantastisk, der kommet 2 nye islænderheste til i familien - de har også begge en lidt barsk historie og havde haft et hårdt 2009 - og et par underskønne katte :-)

Jeg håber virkeligt på et dejligere 2010.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Godt og skidt i 2009

Post by KatieKat »

Også jeg har haft et lidt blandet år, men jeg synes jeg forsøger at få det bedste ud af det.

Jeg blev fyret og har fundet et andet arbejde jeg er glad for og er startet i skole igen, som jeg elsker. Jeg er kommet i verdens bedste klasse og jeg er vild med mit studie

Så er jeg ved at blive skilt og det har foregået på en anden og mere kedelig måde end man kunne ønske, men der er også kommet gode ting ud af det. Jeg har opdaget hvor fantastiske venner jeg har. Jeg har mistet et par venner undervejs, men alt i alt synes jeg at jeg har vundet mere end jeg har tabt. Jeg har fundet et sted at bo hvor jeg er glad for at være og hvor jeg kan have Po med. Jeg har fundet gode hjem til de resterende dyr og har aflivet et par stykker som jeg ikke mente var raske nok til videreformidling.

Alt i alt synes jeg at jeg kommer ud af året med skindet på næsen og håber på at næste år trods alt bliver lidt nemmere, men gerne lige så lærerigt.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply