Jack Russel drenge i sneen!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Frieser9460 »

Hahaha... det er da vist "sneplovshunde", du har dig der, Smukke-Ped! :lol: De ser ud til at hygge sig... selv om det er svært at komme frem i alt det der hvide stads! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Lone Beck »

Sikke de hygger sig :atengstedt:

Vores vovser er også helt vilde med sneen - og ponyerne med. Jeg hørte dem drøne rundt i snedriverne uden for soveværelsesvinduerne i nat :ehj:
De store heste står inde på 2. dag og er helt syge efter at komme ud, men begge veje til folden er lukket af enorme snedriver (og, nej, jeg skal IKKE ud med skovlen :ond: ). Hvis jeg tager mig sammen bliver de lukket ud på gårdspladsen for en kort bemærkning i løbet af eftermiddagen :minna:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by annetteB »

De store heste står inde på 2. dag og er helt syge efter at komme ud, men begge veje til folden er lukket af enorme snedriver

Kan du ikke ride dem ud gennem driverne?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Lone Beck »

Kan du ikke ride dem ud gennem driverne?


Jeg tror dårligt de vil kunne slæbe sig selv igennem, så de skal da slet ikke have mig på slæb :hhansen:
Vi snakker om driver, der er op til to meter høje - og adskillige meter lange/brede. Det er østenvinden. Det er den værste her, fordi sneen lægger sig på vejen nedenfor skrænten - og strækker sig langt ud over ridebanen, som hestene skal over for at komme ud på folden :traet:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Lone Beck »

jaja *grrrrr* :ond:

Jeg hader sne-jeg hader sne-jeghadersnejeghadersnejeghadersne :mur:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Frieser9460 »

smukke-ped wrote:Ja det er nogle dejlige drenge.....vi bor i en lille, meget lille by, eller uden for byen...omkring hjørring, her er vildt idyllisk og det skidt....men jeg vil helst ikke afsløre for meget, for vi har jo et skab med bøsser.


Et skab med bøsser?? Bliver det ikke en nasty business??? Selv om de må være lette at stable, hvis man vender dem rigtigt!! :viben:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Frieser9460 »

:viben: :viben: :viben: :viben: :viben:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Fru Hurup »

Frieser9460 wrote:
smukke-ped wrote:Ja det er nogle dejlige drenge.....vi bor i en lille, meget lille by, eller uden for byen...omkring hjørring, her er vildt idyllisk og det skidt....men jeg vil helst ikke afsløre for meget, for vi har jo et skab med bøsser.


Et skab med bøsser?? Bliver det ikke en nasty business??? Selv om de må være lette at stable, hvis man vender dem rigtigt!! :viben:



Søde Louise...... du kom før mig..... jeg tænkte det samme :viben: :viben:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
-HeidiZ-
Posts: 359
Joined: Fri 7. Mar 2008 19:46

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by -HeidiZ- »

Nårh skønne billeder og skønne hund/e :elsk:
-HeidiZ-
Ingen kvinde kan være så dårlig at hun ikke kan være en mands bedre halvdel.
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Jack Russel drenge i sneen!

Post by Fru Hurup »

men..... skønne skønne billeder af nogle dejlige og glade hunde :lol:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply