Sarkofag-opinion

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Sarkofag-opinion

Post by kamber »

Da jeg føler mig lidt død i sværen, kunne jeg godt tænke mig at høre de ærede Striglers mening om dronningen og prinsgemalens sidste hvilested - således som det er designet af heste-kirurgen Bjørn Nørgaard.

Kan I lide den?
Et in arcadia ego
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Sarkofag-opinion

Post by Lone Beck »

Øøøøøh... :hva:

Ups - det har jeg vist misset :roed:

Men forresten interesserer de kongeliges sidste hvilested mig ikke det fjerneste :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Sarkofag-opinion

Post by kamber »

Nå, ok, sikke noget lort. Og her havde jeg ellers lige overvejet, om der skulle gang i en afstemning :brok:
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sarkofag-opinion

Post by annetteB »

Altså - manglende interesse skal ikke forhindre en afstemning, bare du sørger for at man kan krydse af i en boks med en tekst nær denne: Omfatter emnet med en dødlignende mangel på interesse.
:lea:

Kan du ikke linke til et billede af de der dødekasser?? jeg har ingen anelse om hvordan de ser ud?
(og undrer mig over, at Dronningen ikke er skideligeglad SELV - hun er jo DØD, når hun bliver proppet i den, ikke?? Og selv hvis hun ikke var, så fik hun jo alligevel kun indersiden at se?? :hva:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Sarkofag-opinion

Post by kamber »

Ak, ja, hvad kan jeg sige. Følger de ærede kardæsker slet ikke med i dagens nyheder....
Et in arcadia ego
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Sarkofag-opinion

Post by kamber »

Et in arcadia ego
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Sarkofag-opinion

Post by HHansen »

Nøj den er grim!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Sarkofag-opinion

Post by Lena »

HHansen wrote:Nøj den er grim!



Det synes jeg så ikke den er................. smart, de kan kikke ud............ :viben:

Nej, helt ærligt............. så er jeg lidt ligeglad, hvor og hvordan hun og gemalen har tænkt sig at blive opbevaret efter deres død.
kamber
Posts: 542
Joined: Tue 11. Nov 2008 21:49

Re: Sarkofag-opinion

Post by kamber »

Jamen, jeg er da dybest set også ligeglad med, hvor og hvordan de skal stedes til hvile, men sådan er det jo med så mange net-diskussioner.

Det er bare sådan en smags-diskussion, som der jo er så mange af... Jeg kunne da også have spurgt, om I synes, at en orange grime går til en brun hest.... :heidio: Eller om der skal bøjle-bh til plastic-patter.... Eller, eller, eller...
Et in arcadia ego
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Sarkofag-opinion

Post by annetteB »

Jeg er dæleme glad for jeg ikke er royal og dermed uden større videværdigheder kan puttes i jorden i en vase!
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply