Lange indlæg og Internet Explorer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Teknikslaven »

Hejsa

Jeg kan ikke lige huske hvilken tråd det var I brokkede jer over hoppende lort i :lea: og jeg er for doven til at søge :skoer:
Så... jer der har problemer med at skrive lange indlæg, hvilken version af IE bruger I?

Teknikslaven - kan nemlig ikke få det til at hoppe nogen steder :ehh:
aribeth

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by aribeth »

det er også sket ved mig nogle gange.... men ikke hver gang


jeg bruger IE 8.0
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Det var i LoneR's tråd - http://strigler.dk/viewtopic.php?f=9&t=8817&start=50

Jeg har forsøgt og forsøgt og forsøgt, men jeg kan sku' ikke få det til at hoppe - hverken i IE 8.0 eller Firefox 3.6.
/SL
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by BeritH »

Jeg har IE 8 og har temmelig ofte problemet.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Stimata Doamna »

Jeg har IE 8 på begge computere, men har kun problemet med hoppende tekst på laptoppen - og ikke kun på strigler.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by BeritH »

Kan det evt have noget at gøre med at jeg har Vista? Det giver jo problemer på mange andre fronter også

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Stimata Doamna »

Jeg har Vista på laptoppen, men xp på den stationære, så du har måske fat i noget der, Berit.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Godzilla »

Jeg har IE XP på begge mine pcer og den hopper kun på den ene??? Fatter nada. :ehj:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by Teknikslaven »

Nå, jeg har måske fundet en mulig årsag/løsning på problemet (eller rettere sagt der er andre der har samme problem og de har fundet en løsning :hhansen:).

Det lader til at forummet (phpbb3) er lavet til IE7 og det kan give problemer, når vi bruger en nyere version af IE (f.eks. nr. 8) til at strigle med.

En mulig løsning for folk der oplever problemer er:
1. gå op under Funktioner (i IE)
2. vælg Indstillinger for Kompabilitetsvisning
3. tilføj strigler.dk til listen af websteder

Jeg har godt nok selv IE8, men har som sagt ikke kunne få noget til at hoppe, hverken før eller efter jeg har gjort ovenstående, så hvis der er nogen af jer der har hoppet meget, der gider prøve at teste det også, så ville jeg blive frygtelig glad :kindkys:
Mvh.
Teknikslaven
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Lange indlæg og Internet Explorer

Post by LoneR »

Si meliora dies, ut vina, poemata reddit, velim scire, chartis pretium quotus arroget annus. scriptor abhinc annos centum qui decidit, inter perfectos veteresque referri debet an inter vilis atque novos? Excludat iurgia finis, "Est vetus atque probus, centum qui perficit annos." Quid, qui deperiit minor uno mense vel anno, inter quos referendus erit? Veteresne poetas, an quos et praesens et postera respuat aetas? Iste quidem veteres inter ponetur honeste, qui vel mense brevi vel toto est iunior anno. Utor permisso, caudaeque pilos ut equinae paulatim vello unum, demo etiam unum, dum cadat elusus ratione ruentis acervi, qui redit in fastos et virtutem aestimat annis miraturque nihil nisi quod Libitina sacravit. Ennius et sapines et fortis et alter Homerus, ut critici dicunt, leviter curare videtur, quo promissa cadant et somnia Pythagorea. Naevius in manibus non est et mentibus haeret paene recens? Adeo sanctum est vetus omne poema. ambigitur quotiens, uter utro sit prior, aufert Pacuvius docti famam senis Accius alti, dicitur Afrani toga convenisse Menandro, Plautus ad exemplar Siculi properare Epicharmi, vincere Caecilius gravitate, Terentius arte. Hos ediscit et hos arto stipata theatro spectat Roma potens; habet hos numeratque poetas ad nostrum tempus Livi scriptoris ab aevo. Interdum volgus rectum videt, est ubi peccat. Si veteres ita miratur laudatque poetas, ut nihil anteferat, nihil illis comparet, errat.

Kan man så skrive videre uden at det hopper?

Si meliora dies, ut vina, poemata reddit, velim scire, chartis pretium quotus arroget annus. scriptor abhinc annos centum qui decidit, inter perfectos veteresque referri debet an inter vilis atque novos? Excludat iurgia finis, "Est vetus atque probus, centum qui perficit annos." Quid, qui deperiit minor uno mense vel anno, inter quos referendus erit? Veteresne poetas, an quos et praesens et postera respuat aetas? Iste quidem veteres inter ponetur honeste, qui vel mense brevi vel toto est iunior anno. Utor permisso, caudaeque pilos ut equinae paulatim vello unum, demo etiam unum, dum cadat elusus ratione ruentis acervi, qui redit in fastos et virtutem aestimat annis miraturque nihil nisi quod Libitina sacravit. Ennius et sapines et fortis et alter Homerus, ut critici dicunt, leviter curare videtur, quo promissa cadant et somnia Pythagorea. Naevius in manibus non est et mentibus haeret paene recens? Adeo sanctum est vetus omne poema. ambigitur quotiens, uter utro sit prior, aufert Pacuvius docti famam senis Accius alti, dicitur Afrani toga convenisse Menandro, Plautus ad exemplar Siculi properare Epicharmi, vincere Caecilius gravitate, Terentius arte. Hos ediscit et hos arto stipata theatro spectat Roma potens; habet hos numeratque poetas ad nostrum tempus Livi scriptoris ab aevo. Interdum volgus rectum videt, est ubi peccat. Si veteres ita miratur laudatque poetas, ut nihil anteferat, nihil illis comparet, errat.
Det ser ud om om det måske har løst problemet -
Eller hvad
Joeh, det hopper ikke mere
skriveskriveskrive

Si meliora dies, ut vina, poemata reddit, velim scire, chartis pretium quotus arroget annus. scriptor abhinc annos centum qui decidit, inter perfectos veteresque referri debet an inter vilis atque novos? Excludat iurgia finis, "Est vetus atque probus, centum qui perficit annos." Quid, qui deperiit minor uno mense vel anno, inter quos referendus erit? Veteresne poetas, an quos et praesens et postera respuat aetas? Iste quidem veteres inter ponetur honeste, qui vel mense brevi vel toto est iunior anno. Utor permisso, caudaeque pilos ut equinae paulatim vello unum, demo etiam unum, dum cadat elusus ratione ruentis acervi, qui redit in fastos et virtutem aestimat annis miraturque nihil nisi quod Libitina sacravit. Ennius et sapines et fortis et alter Homerus, ut critici dicunt, leviter curare videtur, quo promissa cadant et somnia Pythagorea. Naevius in manibus non est et mentibus haeret paene recens? Adeo sanctum est vetus omne poema. ambigitur quotiens, uter utro sit prior, aufert Pacuvius docti famam senis Accius alti, dicitur Afrani toga convenisse Menandro, Plautus ad exemplar Siculi properare Epicharmi, vincere Caecilius gravitate, Terentius arte. Hos ediscit et hos arto stipata theatro spectat Roma potens; habet hos numeratque poetas ad nostrum tempus Livi scriptoris ab aevo. Interdum volgus rectum videt, est ubi peccat. Si veteres ita miratur laudatque poetas, ut nihil anteferat, nihil illis comparet, errat.


Nå, det ser ud som om det har løst problemet, det med kompabiliteten - ellers må jeh brokke m ig igen. Men nu hopper det da ikke.
Post Reply