Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafest?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Hvilken slags strigleparty skal vi holde ved Katrine?

Eftermiddagskaffe - sådan ved 15-tiden.
0
No votes
Grill-træf hvor vi hver medbringer vores egen mad. Jeg vil i hvert fald ikke have noget af det der underlige mad, nogle af Striglerne spiser!!!
0
No votes
Grill-træf med sammenskudsbord - hvor man selv medbringer noget grillbart kødagtigt noget og så noget salat eller tilbehør til fælles brug.
4
29%
Grill-træf med sammenskudsbord - hvor vi hver især har tilbehør med MEN Aribeth finder noget hest (eller andet) at smide på grillen, som vi splejser til.
1
7%
Kombiløsningen: Der serveres kaffe sidst på eftermiddagen, mens vi venter på grillen bliver varm. Folk kan komme og gå som de vil og nøjes med kaffen og skride fra grillen, whatever...
3
21%
Hvad det end er, dukker jeg op. Giv mig tid, sted og en dresscode... Eller...
6
43%
 
Total votes: 14

User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafest?

Post by 99E »

OK, let's get it over with...

Med forbehold for at arme Katrine, der skal lægge hus til, har veto-ret...
Hvad er der stemning for?

Jeg er helt klart til en grill-løsning! Men jeg vil ikke se sur ud, hvis fx Annette som skrevet i en anden tråd ikke kan overskue det og derfor bare stikker snuden ind og drikker kaffe med Katrine tidligere på dagen og slet ikke kan holde ud at grille med alle mulige andre...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by MetteboDeluxe »

Jeg kan af en eller anden grund ikke stemme :ehh:

Men jeg kommer lige meget hvad :jeanie:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by HHansen »

Jeg kan heller ikke stemme - den siger det er ugyldigt.

Men jeg ville foreslå medbring noget kød/tilbehør til fælles bord.

Og så ville jeg også krydse af i kombiløsningen så der også kan komme folk der bare vil drikke kaffe og hjem igen...

Sidst med ikke mindst ville jeg krydse af i skide være med det, jeg kommer under alle omstændigheder :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by Godzilla »

Jeg synes at vi selv tager noget foder med, feks. noget som kan grilles og noget tilbehør. Plus drikkevarer.

Det er nemt for Katrine og alle får hvad de kan lide. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by CXEC »

Jeg skal ikke deltage så PYT med hvad jeg mener :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by MetteboDeluxe »

Jeg vil egentlig gerne betale Katrine for at kunne spise hendes mad :hhansen: Hun er nemlig god til det madlavning :aribeth: Jeg vil også gerne betale jer andre hvis I kan lave mad...

Jeg har nemlig kun pølser i min fryser :viben:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by 99E »

Mette - vi tager en stor portion salat med. Der er nok til dig - og til at de fleste andre også kan nappe noget.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by MetteboDeluxe »

99E wrote:Mette - vi tager en stor portion salat med. Der er nok til dig - og til at de fleste andre også kan nappe noget.

:elsk: :aribeth: :elsk:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by KatieKat »

Jeg har bedt Elena kigge på hvorfor afstemningen ikke virker. Jeg kan nemlig ikke umiddelbart selv finde fejlen.

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske jer et fantastisk træf. Jeg er dybt misundelig over ikke at kunne være med... men ikke misundelig nok til at melde fra til Parelli Summercamp og tage til træf i stedet.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Strigletræf ved Katrine! Hvornår og hvilken slags megafe

Post by Teknikslaven »

KatieKat wrote:Jeg har bedt Elena kigge på hvorfor afstemningen ikke virker. Jeg kan nemlig ikke umiddelbart selv finde fejlen.

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at ønske jer et fantastisk træf. Jeg er dybt misundelig over ikke at kunne være med... men ikke misundelig nok til at melde fra til Parelli Summercamp og tage til træf i stedet.


Det var/er en forglemmelse fra min side da jeg opdaterede forummet fornylig :roed: Jeg havde ikke lige tænkt på, at man også skal opdatere forummets udseende for at det hele virker som det skal.
Jeg har rettet det til så afstemningen virker, men det kan godt være der opstår flere finurligheder indtil jeg får opdateret alt det glemte (og det kommer til at tage lidt tid... mest fordi jeg er nødt til at gøre det i hånden og det gider jeg ikke lige nu :hhansen:)
Mvh.
Teknikslaven
Post Reply