Nugga

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Nugga

Post by MetteboDeluxe »

Nå.. Det ser ud til Skæbnen (da da daaaam) afgør det her.
Nogle svenskere/nordmænd var på stedet og de har måske sneget sig ind foran mig og "sat" sig på hvalpen :ked:

Har ellers af en helt fantastisk veninde fået lov at låne 1500 så jeg kan købe den lille hund. Men måske for sent :vader:


NU må vi se. Avleren ville se om hun kunne overtale dem til en cavalier hvalp i stedet. Så kryds fingre alle sammen :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Nugga

Post by annetteB »

Ja, for du har jo HELT VILDT brug for yderligere en hund, ikke??
:lol:

Som først skal chippes, pottetrænes, lære ikke at æde sko/møbler/fodlister, lære at være alene hjemme....og som derefter skal bruge af dine sparsomme penge fordi den skal vaccineres, æde dyrt hundeæde, have ormekure, loppekure, til dyrlæge osv und sofort...i de næste ti år.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Nugga

Post by MetteboDeluxe »

Ja! Helt vildt :elsk:

Sådan nogle små nogle kan jo leve i halve år for hvad Sonny spiser en måned... Så foderet må immervæk blive noget billigere. Resten bliver vel det samme som Sonny (gange to). Hov, ormekure og loppekure er også billigere :jeanie:

Og jeg vil gerne have 2 hunde... Også til vinter :linski:



Og hey... Måske kan Timmi lære at rydde op når hun har fået ædt en Barbie eller to :engel:


Nej, jeg er glad for du kommer med det negative Annette :askepot: Jeg har i øvrigt plantet alle planterne. De pynter! :annette:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Nugga

Post by Godzilla »

Næææ en kær hund!! :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Nugga

Post by annetteB »

Ingen årsag, mette! :lea:

Men de positive sider har du jo selv fundet adskillige gange, så dem var der jo ingen grund til at køre frem med!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Nugga

Post by Pia »

Det er GODT at have de negative sider med i overvejelserne!

-nu du er så god Annette, så disk lige op med nogle ang. kat nr. 2, især hvis den er langhåret!

Jeg vakler og Anders lokker

:mettebo:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Nugga

Post by HeidiO »

Pia wrote:Det er GODT at have de negative sider med i overvejelserne!

-nu du er så god Annette, så disk lige op med nogle ang. kat nr. 2, især hvis den er langhåret!

Jeg vakler og Anders lokker

:mettebo:


Du har ikke plads i bilen

Kattejammer hele vejen hjem - jeg er sikker på at langhårede katte jamrer mest :hhansen:

Den slæber garanteret mindst lige så meget jord med ind som Bazooka - og det er ikke småting :anonym:
Heidi
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Nugga

Post by Pia »

Du har ret! De larmer og lugter sikkert også, og æder små børn!

Hah, kom an fristelser, jeg har rygrad som beton!
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Re: Nugga

Post by Anders »

(beton er sprød og kan evt knække let?)
- A
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Nugga

Post by Godzilla »

Jeg holder med Anders. Langhåret kat skal med.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply