Jeg skal da have noget...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Jeg skal da have noget...

Post by aribeth »

Jeg ska' da haø noget sladder, det ska jeg da!


Kom så med det! Sladr!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Jeg skal da have noget...

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Sladder ja! Kom med noget slibrigt snask om hvad som helst! Det er næsten ligemeget hvad det er, bare det er underholdende! - For jeg keeeeeder mig! Sidder her med min av-ryg-og-nakke og kan ingenting fornuftigt!
/SL
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Jeg skal da have noget...

Post by Anja »

Min mor blev overhalet af Joakim og Marie og baby forleden inde i byen - seriøst sladder jeg lige kunne komme med der hva! :hhansen:
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Jeg skal da have noget...

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har hørt om en dame der er mor til en kendt internetskribent, og som blev overhalet af nogen af de kongelige forleden... Og de kørte bare garanteret helt vildt stærkt selvom de havde deres lille baby med... :-o Og det var inde midt i en by!!! :-o
* Kendt for :mettebo: *

* G
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg skal da have noget...

Post by Pia »

En jeg kender blev den anden dag overhalet af hele kongefamilien, midt inde i KBH! Og de lod babyen køre!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg skal da have noget...

Post by HHansen »

Jeg har faktisk hørt fra en jeg kender at hun (altså hende jeg kender) og hendes mor, blev overhalet af nogle af de kongelige.. vistnok var det Mary der kørte, selvom hendes mave er så stor at hun næsten ikke kan sidde bag rattet - og da de RÆSEDE derfra i krone-bilen påkørte de en cyklist, og de stoppede ikke engang!!!!! :peg:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jeg skal da have noget...

Post by Pia »

Nedlæg kongehuset!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Jeg skal da have noget...

Post by MetteboDeluxe »

Ja det er sgu ufatteligt... Har hende Mary overhovedet dansk kørekort måske?? Eller Marie??? Eller hvad med babyen???? :-o
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
TinaW
Posts: 63
Joined: Mon 28. Jun 2010 11:05

Re: Jeg skal da have noget...

Post by TinaW »

Det er da humor det her :hhansen:

Desuden har både Mary og og Marie da ganske sikkert dansk kørekort, de har jo begge opnået dansk statsborgerskab ved giftemålet. Ikke ligesom de helt almindelige kedelige indvandrere, der må vente mindst 7 år og bestå diverse tests først :linski:

Så mon ikke Mary og og Marie har fået opmbyttet deres kørekort helt kvit og frit?

(Hvilket iøvrigt alle EU-borgere også kan få. Det er kun hvis man kommer fra et land udenfor EU at man normalt skal til både teori- og køreprøve)

Undskyld jeg ikke lige har fantasi til at brygge videre på sladderen :ehh:
God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse ;)
aribeth

Re: Jeg skal da have noget...

Post by aribeth »

seriøst! jeg gider sgu da ikke høre om de kongelige!!!



Jeg vil have noget rigtig sladder... især ovenpå en dag der endte totalt latterligt igår ...
Post Reply