Tvangstråd- blowjobs

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by aribeth »

jah... jeg bliver svimmel af al det pusteri...

så plejer jeg at bede Keld om at tage lidt over....
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by Anja »

Utroligt hvor kort tid en mand kan gøre sig færdig når han selv hiver i pjorten og hvor lang tid man skal puste når man er kvinden - mænd er dovne!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by HHansen »

Anja wrote:Utroligt hvor kort tid en mand kan gøre sig færdig når han selv hiver i pjorten og hvor lang tid man skal puste når man er kvinden - mænd er dovne!


Pstt: Hvis i puster er det nok der problemet ligger :linski:
:viben: :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by 99E »

Jah, det der "blowjob" er jo et totalt misvisende ord....
:brok:

Til gengæld er det da supersjovt - hvis man synes det ta'r for lang tid må det være noget med forkerte arbejdsstillinger eller sådan noget! :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by Anja »

Jeg tror bare jeg synes oralsex er røvsygt, men heller give end tage... Ja, undskyld, men jeg keeeder mig altså og så kan det godt være jeg ikke har prøvet den rigtige, men jeg vil hellere støvsuge end at blive blowjobbet.

At give er nu ok.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by 99E »

Anja wrote:Jeg tror bare jeg synes oralsex er røvsygt, men heller give end tage... Ja, undskyld, men jeg keeeder mig altså og så kan det godt være jeg ikke har prøvet den rigtige, men jeg vil hellere støvsuge end at blive blowjobbet.

Keder dig?
Huh.
Det gør jeg kun, hvis jeg har glemt at få hovedet med i legen og ligger og tænker på hvad vi skal huske at købe ind og hvad eleverne skal arbejde med i næste uge og sådan noget.
Sjovt nok er lektionsplanlægning ikke sindssygt ophidsende...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by Anja »

Jeg synes faktisk lektionsplanlægning virker mere ophidsende end oralsex.
lisbethdue
Posts: 374
Joined: Wed 5. Mar 2008 21:53

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by lisbethdue »

99E wrote:
Til gengæld er det da supersjovt - hvis man synes det ta'r for lang tid må det være noget med forkerte arbejdsstillinger eller sådan noget! :lea:


Eller også er der bare usandsynlig meget forhud....?? :ehh:
/Lisbeth

-----------------------------------------
Klog, klogere, klogest!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by Anja »

Hvis oralsex er alternativet så takker jeg ja tak :)
aribeth

Re: Tvangstråd- blowjobs

Post by aribeth »

nå... jeg troede vi snakkede om at puste på ting... Vi skiftes til at puste på Max' varme mad, for ellers bliver jeg for svimmel!
:hhansen:

oralsex... jeg kan godt lide at give oralsex på mænd.... men jeg synes som Anja at det er kedeligt at få det... ikke fordi... de fleste mænd jeg har prøvet det med har sådan set godt kunne finde ud af det... men jeg synes det er keeeeeeeedeligt at ligge der... det er heller ikke favoritorgasmen man får ud af det... nå!
Post Reply