Logo?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: Logo?

Post by aribeth »

Såså Egern!

Det er da helt fair hvis folk ikke bryder sig om Nyan cat! .... de har bare ikke så god smag som os andre :linski:
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Logo?

Post by JannieT »

SL wrote:Men derfor synes jeg alligevel at det er en mærkelig ide - lidt som om man gør ting, bare for at gøre noget. Og det synes jeg bevæger sig lige lovlig langt væk fra, hvad jeg troede Strigler var.


Hvad mener du da, at Strigler er?


-nyan
Alt er relativt
aribeth

Re: Logo?

Post by aribeth »

helt ærligt!

jeg synes det er irriterende at du bliver så mopset Egern, når folk bare ikke lige synes alt du laver er superduper!

Jeg synes det er VILDT fedt at du laver så meget... men det er bare vigtigt at forstå at folk GODT må synes det er nederen også uden at man SVINER dem til efterfølgende!

Selvfølgelig må du sige hvad du vil... men jeg synes måske det er en smule overdrevet at sige at folk har ondt i røven over det... jeg tror egentlig bare folk undrer sig...

jeg synes vores fornemmeste opgave er at LYTTE til brugerne... nogle ting falder i god smag og det er alletiders... andre ting skal vi have en god grund til... striglers brugere har altid været folk der vil have svar og forklaringer på alt... og så hjælper det ikke at man bare kører en sviner af på folk... jeg synes egentlig det er meget forståeligt at folk spørger til logoet... der er jo ingen der kan regne ud at vi bare ville sætte det ind for en enkelt dag... og striglers logo har en historie, derfor betyder det meget for striglerne, tror jeg.
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: Logo?

Post by Teknikslaven »

jamen jeg er skide ligeglad

jeg har slettet mig selv og mine indlæg så i må finde en ny lidt mindre aktiv hjælper

mit tempo jeg arbejder i passer bare ikke sammen med stedet her .. jeg elsker nye ting ting og elsker at lave nye ting og det er bare ikke hvad stedet her har brug for det har brug for bare at være det samme som altid også selvom det ikke helt fungerer som det skal og den slags kan jeg bare ikke fungere med

et sidste farvel fra den slave der var kendt som det lille egern
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Re: Logo?

Post by Mikkel »

Det er da trist, at der ikke skal mere til...
Image
aribeth

Re: Logo?

Post by aribeth »

det er noget rigtigt lort... men der er jo ikke noget at gøre ved det :oeje:

så jeg vil bare sige 100000 millioner mange tak for det du har gjort!
-cookie
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

Re: Logo?

Post by Mikkel »

Jeg tror faktisk, at det folk bliver lidt øv over, er hvis de synes at dem med administratorprivilegier benytter disse til at gøre ting som mest er for dem selv, og som andre ikke ville kunne gøre. F.eks. det her med logoet. Ingen ville have øffet over tråden med nyan-katten (Well, not much...), men at lave en tråd om et emne er noget, ALLE kan.

Og det er super at give ekstra muligheder til ALLE, f.eks. nye smileys etc. Så an alle bruge dem de kan lide og lade være at bruge dem, de ikke kan lide.

Men hvis man som forum admin laver ting "for sig selv", så må man forvente at folk bliver mopsede.
Image
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Logo?

Post by Stimata Doamna »

aribeth wrote:jeg synes vores fornemmeste opgave er at LYTTE til brugerne... nogle ting falder i god smag og det er alletiders... andre ting skal vi have en god grund til... striglers brugere har altid været folk der vil have svar og forklaringer på alt... og så hjælper det ikke at man bare kører en sviner af på folk... jeg synes egentlig det er meget forståeligt at folk spørger til logoet... der er jo ingen der kan regne ud at vi bare ville sætte det ind for en enkelt dag... og striglers logo har en historie, derfor betyder det meget for striglerne, tror jeg.


Det har du meget ret i, synes jeg. Det er fint med opdateringer og bedre udnyttelse af teknologi, men at lave forandringer for forandringernes skyld eller fordi man kan, det er nok ikke lige det, der skal til (her). Det er ikke antallet af indlæg, der er afgørende for et forums kvalitet, det er kvaliteten i indlæggene, der for mig har betydning.

Strigler er måske ikke verdens mest aktive forum, men jeg vil tillade at se det som et sundhedstegn - jeg tror faktisk, at de fleste strigler er beskæftiget med en hel del andre ting end at hænge på nettet 'i tide og utide' (undtaget herfra er naturligvis overspringshandlinger, som man ikke behøver at retfærdiggøre :hhansen:), især når vejret viser sig fra den skønne side som lige nu...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Logo?

Post by 99E »

Jeg synes da, det er ærgerligt, Egernet ikke gider mere - men jeg kan godt se, at Strigler + Egern ikke er a match made in heaven.
Og frivilligt arbejde - det SKAL være noget, man synes er fedt.

Strigler er et... Ret lille, noget adstadigt og pænt underligt forum, og det er ikke alle, der har lyst til at være her eller "passer ind".
Det er OK - synes jeg.
Egern, jeg er sikker på, det vil være 100 gange sjovere for dig at lege med nogen, der sætter bedre pris på dig end vi vist har gjort.

Men tak for det, du HAR fixet - og for forsøget.
Især for cookie-smileyen.
-cookie -cookie -cookie -cookie -cookie -cookie -cookie til dig og tak for denne gang... :linski:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Logo?

Post by JannieT »

99E wrote:Jeg synes da, det er ærgerligt, Egernet ikke gider mere - men jeg kan godt se, at Strigler + Egern ikke er a match made in heaven.
Og frivilligt arbejde - det SKAL være noget, man synes er fedt.

Strigler er et... Ret lille, noget adstadigt og pænt underligt forum, og det er ikke alle, der har lyst til at være her eller "passer ind".
Det er OK - synes jeg.
Egern, jeg er sikker på, det vil være 100 gange sjovere for dig at lege med nogen, der sætter bedre pris på dig end vi vist har gjort.

Men tak for det, du HAR fixet - og for forsøget.
Især for cookie-smileyen.
-cookie -cookie -cookie -cookie -cookie -cookie -cookie til dig og tak for denne gang... :linski:



-cookie
Alt er relativt
Post Reply