Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by Anja »

Jeg stemmer for at vi kommer med nogle vilde konspirationsteorier om "nedbrudet" og kagekonerne OG brugerne, det er sjovest.

Vi kan kalde det "mytteriet på tærten" eller noget...

Kom friskt!
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by Estelle »

hmmm jeg tror bare de har lukket Tærten for at kunne sige.. UPS sorry alt er borte og slettet :rat:
/Estelle
aribeth

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by aribeth »

Bare for hurtigt at lede tankerne væk fra at det er strigler der har hacket tærten for at få flere brugere aktive på strigler (for det kunne vi AAAAALDRIG finde på da!).... så vil jeg gerne komme med den teori om at det i virkeligheden er noget kagekonerne har gjort med fuldt overlæg fordi de så ikke behøver at bruge flere penge på strigler! Så har de slettet alt og kan nu begynde forfra lige om nogle dage!

Det er da sådan set smart nok! :linski:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by Anja »

Jeg er ret sikker på at en af tærtekonerne har udviklet multiple personality syndrome og den nye personlighed har lukket tærter ned, muligvis er den gamle personlighed fanget i en afkrog af sindet og kan ikke komme ud.
Mitbrugernavn
Posts: 159
Joined: Wed 13. Apr 2011 22:52

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by Mitbrugernavn »

Det er da Aribeth og Katiekat som har hakket Tærten, det er derfor de kører Strigler af på Ped :hhansen: .. de vil have verdensherredømmet :jeanie: :lea:
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Jhez

Post by Illum »

Fik sin hævn..
aribeth

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by aribeth »

uhhh en hilsen fra de døde!?!?!
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Jep

Post by Illum »

Og den ide fantaserede hun en del om, gennem hacke tærten..jaja kun af og til :-)
User avatar
TinaW
Posts: 63
Joined: Mon 28. Jun 2010 11:05

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by TinaW »

Gad vide om, de finder ud af, hvad der gik galt? Og om de kan genoprette forummet?
Iht. FB så arbejder TinaUs mand på sagen.
God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse ;)
User avatar
TinaW
Posts: 63
Joined: Mon 28. Jun 2010 11:05

Re: Undskyld jeg lige bruger Strigler...

Post by TinaW »

Jamen det er vi enige om.
At det lyder underligt. Og det er jo ret belejligt, hvis man nu gerne ville af med det :anonym:
God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse ;)
Post Reply