GP'ish på bidløs?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Mitbrugernavn
Posts: 159
Joined: Wed 13. Apr 2011 22:52

Re: GP'ish på bidløs?

Post by Mitbrugernavn »

Hesten har alle fire ben i jorden, den har tydeligt mistet takt og fremaddrift så kommer den baglod, Det må være fra de sidste piaffer hvor hesten "går i stå" der hvor rytteren lige prikker til hesten og så er den fremme med næsen igen... :askepot:

Hvis jeg absolut skulle være kritisk så ville jeg vælge noget fra traven hvor den skovler og miste bæring, max 10sek ud af en video på 4.5min, men det er vist at være et pernittengryn, hvem fan' kan ride 100%.. :ehh:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: GP'ish på bidløs?

Post by Godzilla »

Flotte heste der!! :heidio:

Er heste i alle nuancer af brun/rød/lysebrun/mørkebrun ikke "brune" hvis de har sort man og hale? :ehh:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
aribeth

Re: GP'ish på bidløs?

Post by aribeth »

den der røde ser ud til at være Bambifarvet (tukærs Bambi)

Altså... jeg er ikke overdrevet imponeret af det der ridning... men det er da ikke grummegrumt... jeg synes det er irriterende at se på at hver gang ren røde dykker nedad, så dykker den også indad... hun giver den da ikke lov til at strække sig frem og ned..

Men den første hest er stadig lækker...
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: GP'ish på bidløs?

Post by Stimata Doamna »

Jeg rider for det meste med hackamore. Prøvede først med en sidepull med det der westernreb over næsen på den stakkels hest. Hold da op, hvor brød hun sig ikke om det - det trykkede alt for hårdt. Jeg overvejer at give hende en skræddersyet sidepull, når hun bliver 30. Så kan sadelmageren lave en med læder på næsen. Det ville sikkert være ok.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply