Hvordan kan det være at ting altid kommer i hobetal?
Min datter skulle se på en lejlighed i mandags - mens vi ventede på udlejer (der var en snotskovl der aldrig kom) fik hun besked om 2 andre lejligheder hun så kunne se om eftermiddagen.
På vej ud for at se dem, får hun besked om at hun er nr 8 i kø til en lejlighed i boligforeningen. Så den siger hun ja til, i forventning om at hun ikke kommer i betragtning.
Hun vælger én af de lejligheder vi så mandag og søger om at få den - og hun får den så.
Lejekontrakten kom igår - og i dag får hun besked fra boligforeningen om at den lejlighed hun var nr 8 til er hendes hvis hun vil have den!!
Så nu skal vi se den i morgen... Og så må hun jo springe fra den hun havde valgt i mandags hvis den nye her er bedre...
Men det stakkels barn er jo helt rundt på gulvet nu, den hun havde valgt er dødlækker og ligger smukt op af skoven - med 2½ km til hendes uddannelsessted.
Den nye ligger ikke så smukt, men er kun 1,2 km fra skolen.... Og tættere på indkøb. Men knap så godt indrettet efter hvad vi kan se på tegningerne. Til gengæld er den 200,- billigere hvilket jo betyder noget i en studerendes budget.
Bliver spændende at se den i morgen.
Og så glæder jeg mig til valget er truffet så jeg ikke skal fræse til Odder hele tiden